Ga naar inhoud


Wie,wat,waar,wanneer


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Het Off topic board, vult zich steeds meer met:

 

Wie, wat, waar, wanneer, de lekkerste, de dikste, de grootste, het mooiste, de dunste, wat is het lekkerste, wat doe je wel, wat doe je niet....... en ga zo maar door

 

eekmadcoolsmilefrownblushcrazylaughshocked

smirkconfused:Dwinkcrysicksleeptiredwhistle

 

have fun,

 

en de groeten van poetsdoekje

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ik vind het wel leuk. Beetje achtergrond van iedereen meepikken. Ik begrijp alleen waarom dit soort topics een probleem zijn, in het off topic forum. Of moeten we nieuwe categorieen gaan invoeren, off-topic, super off-topic, extreem off-topic smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druid
Nou ik vind het wel leuk. Beetje achtergrond van iedereen meepikken. Ik begrijp alleen waarom dit soort topics een probleem zijn, in het off topic forum. Of moeten we nieuwe categorieen gaan invoeren, off-topic, super off-topic, extreem off-topic smile


Heb ik gezegd dat het een probleem is??, effe lezen...
ik zei ook nog "have fun" dus???....

en wederom de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klinkie
gaat inderdaad nergens meer over
weet misschien de volgende vraag wel .......
wat voor kleur is de slip van je buurvrouw lol

Links draagt er geeneen cool en rechts wil ik niet weten sick

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje


Heb ik gezegd dat het een probleem is??, effe lezen...
ik zei ook nog "have fun" dus???....

en wederom de groeten van poetsdoekje


ha ik interpreteerde het negatief, ook door het bericht daaronder. Dus je wilde het gewoon even kwijt? Dat vind ik van de buitencategorie off topic :D

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...