Poetsdoekje Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Het Off topic board, vult zich steeds meer met: Wie, wat, waar, wanneer, de lekkerste, de dikste, de grootste, het mooiste, de dunste, wat is het lekkerste, wat doe je wel, wat doe je niet....... en ga zo maar door have fun, en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
klinkie Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 gaat inderdaad nergens meer over weet misschien de volgende vraag wel ....... wat voor kleur is de slip van je buurvrouw lol dat zeg ik ..............linux
druid Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Nou ik vind het wel leuk. Beetje achtergrond van iedereen meepikken. Ik begrijp alleen waarom dit soort topics een probleem zijn, in het off topic forum. Of moeten we nieuwe categorieen gaan invoeren, off-topic, super off-topic, extreem off-topic xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Fiene56 Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Links Paars en rechts zonder. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Poetsdoekje Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: druid Nou ik vind het wel leuk. Beetje achtergrond van iedereen meepikken. Ik begrijp alleen waarom dit soort topics een probleem zijn, in het off topic forum. Of moeten we nieuwe categorieen gaan invoeren, off-topic, super off-topic, extreem off-topic Heb ik gezegd dat het een probleem is??, effe lezen... ik zei ook nog "have fun" dus???.... en wederom de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
WPW Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: klinkie gaat inderdaad nergens meer over weet misschien de volgende vraag wel ....... wat voor kleur is de slip van je buurvrouw lol Links draagt er geeneen en rechts wil ik niet weten gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
druid Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Heb ik gezegd dat het een probleem is??, effe lezen... ik zei ook nog "have fun" dus???.... en wederom de groeten van poetsdoekje ha ik interpreteerde het negatief, ook door het bericht daaronder. Dus je wilde het gewoon even kwijt? Dat vind ik van de buitencategorie off topic xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Aanbevolen berichten