peterksr Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 hallo, een kennis heeft per ongeluk de beeldscherm instelling gewijzigd in xp en als ze nu de computer opstart heeft ze geen beeld . ze kan dus ook niets wijzigen in haar instellingen is dit op deeeen of andere manier te resetten ? ik weet helaas niet wat voor beeldscherm ze heeft. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Hellum Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 je kunt proberen om hem in veilige modus op te starten, zo deed ik dat altijd bij Windows 98/ME MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
WPW Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Remote desktop? vnc server proberen te installeren? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gekkenhuis Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Waarschijnlijk een oude monitor die de resolutie niet aan kan, ff je eigen beeldscherm meenemen. Groetjes Gekkenhuis
chrisch Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 het meest makkelijke (en ook werkende) is: inderdaad in veilige modus opstarten (F8 indrukken tijdens opstarten). Dan vervolgens, nadat 'ie is opgestart, de resolutie veranderen in 800x600. VGA/VESA monitoren (ook LCD!) moeten deze resolutie kunnen weergeven. Vervolgens herstart je in "normale modus". Verander dan de resolutie in je modus naar wens. Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
sheeplover Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Dat zijn inderdaad zaken die zowel vreselijk irritant als ook wel een beetje humoristisch zijn. Ik had een aantal jaren geleden (win95) de volgende: "no keyboard detected; press any key to continue". Ik zou overigens als eerste advies gegeven hebben om bv de buren erbij te halen met een monitor om zodoende trachten het probleem op te lossen. Groetjes van John uit Den Bosch
Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 inderdaad een raar verhaal ik heb een pc op bureau die ook die makken vertoonde veilige modus ging nog net twee keer goed nu heb ik definitief de grafische kaart vervangen omdat we meer tijd kwijt waren met driver updates en pc support mijn vage vermoeden is dat de drivers incompatible zijn met nieuwere windows updates of algemene security updates want dat klere mobo en grafische kaart heeft het wel voordien 3 jaar uitgehouden. bulk en boxed versions van een bepaald merk begreep ik na wat speurwerk wijken sterk af van elkaar mbt drivers en redbook compatibel zijn als je bewust een resolutie (Hz) hebt verandert kun je enkel in veilige modus dat corrigeren mits de grafische kaart plug and play (zonder herstarten) is of je een remote connection kunt initieren zoals WPW schrijft hangt ervan af of je de remote desktop al hebt geinstalleerd en of kunt ativeren middels veilige modus. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Pacman Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: sheeplover Ik zou overigens als eerste advies gegeven hebben om bv de buren erbij te halen met een monitor om zodoende trachten het probleem op te lossen. Nou, ik vind F8 toch echt wel sneller en makkelijker.
peterksr Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Geplaatst: 9 juni 2008 hallo, ik heb nu weer het zelfde probleem maar als ik via f8 in veilige modus opstart krijg ik geen beeld alleen de melding VGA MODE NOT SUPPORT.\ wat kan ik doen om toch weer beeld te krijgen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast MP4 Geplaatst: 9 juni 2008 Geplaatst: 9 juni 2008 Heb jij hetzelfde probleem als jouw kennis? Dit klinkt als een defecte videokaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen