ronaldsl Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 graag een reactie via PM Ik wil graag weten waar IK sta ..........
Miauw Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Heb het even via PM gedaan, lijkt mij toch beter. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
ronaldsl Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Heb 2 reacties gehad via PM. Helaas waren dit geen personen die bij het UWV werken maar ZEER behulpzame medesatters. Mn vraag, en daarop het goede antwoordt kan denk ik alleen maar beantwoordt worden door juist iemand die bij het UWV werkt, die op de hoogte is van de regels, en van de plichten en rechten van de werkeloze... Ronald (ben dus idd werkeloos, maar moet er niet aan denken om bij het UWV te werken.......)
satcat Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Je kunt gewoon de UWV-lijn bellen met alle vragen die je hebt. Dit zijn mensen die bij UWV zelf werken en geen callcentermedewerkers die antwoorden uit een boekje op lezen. Weten zij niet direkt een antwoord dan belt altijd iemand later terug die wel het antwoord weet. 0900-9294(lokaal tarief)
ronaldsl Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Satcat, bedankt, ik ga dit nummer morgen meteen bellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen