Ga naar inhoud

Wat kunnen we in de toekomst nog verwachten van de Kathrein USF-910

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede knutselaars,

Betreffende de ontwikkelingen die nu gaande zijn met de Kathrein UFS-910 vraag ik mij af wat we in de toekomst nog meer kunnen verwachten van deze mooie betaalbare ontvanger.

Ik denk bijv. aan Enigma images?

Kan de Kathrein ook zo'n gigantische ontwikkeling doormaken als bijv. de Dreambox? De Dreambox is momenteel veel flexibeler, kunnen we dat ook van de Kathrein gaan verwachten?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

Geplaatst:

Als (1) iemand de moeite neemt om de drivers te reverse-engineeren, en (2) Kathrein er niet moeilijk over gaat doen als die code ooit publiek beschikbaar komt, dan zou Enigma wel eens mogelijk kunnen zijn. Het zal dan wel een Enigma van de oude 7000 moeten worden, gezien de hoeveelheid RAM en flash van de Kathrein.

- Ruud

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spiderman1974
Hallo mede knutselaars,

Betreffende de ontwikkelingen die nu gaande zijn met de Kathrein UFS-910 vraag ik mij af wat we in de toekomst nog meer kunnen verwachten van deze mooie betaalbare ontvanger.

Ik denk bijv. aan Enigma images?

Waarom zou Enigma niet mogelijk zijn ?

Enigma wordt binnenkort ook door andere fabrikaten van Linux ontvangers toegepast. Waaronder een Enigma versie voor de AB Ip-box(en).

Zoals te zien is via de web-site van Ab-com.

AB Enigma image for new model of Linux based receiver AB IPBox 350 PRIME will be released soon.

Ben ook benieuwd hoe het verder gaat. Straks een UFS-9100 met twin tuners ?

Groet,

Bram

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen