Gast listi Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Ik zal eerst onze situatie schetsen. 2 jaar geleden een DVDrecorder + HDD gekocht. en voorig jaar een plasma. probleem: slechte kwaliteit van de kabel !!!!! Oplossing ==> TV vlaanderen!!!!!! Volgend probleem???? Wat heb ik allemaal nodig voor een goed ontvangst? Maar ik zou graag mijn DVDrecorder blijven gebruiken zonder een extra kaart te moeten kopen. En dit alles liefst in één toestel, dit omdat we nog maar pas een heel mooi kastje hebben gekocht en er is nog maar plek door één toestel. groetjes?
Gast Richard7 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Allereerst welkom hiero! Verder komt dit onderwerp best vaak aan bod de laatste tijd, kijk bijvoorbeeld eens hier in dit eigenste subforum ( <- is een linkje, niet erg duidelijk). Haal alleen de kabelontvangst uit dat verhaal en je bent klaar
Gast Bertje1972 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Welkom! Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hoe is de kwaliteit van het satellietpakket TV Vlaanderen? Canal Digitaal (Nederland) wil schijnbaar nog wel eens achterblijven bij de kwaliteit die de digitale (aardse)kabel aanleverd aan haar klanten. Wellicht dat kijkers met een LCD / Plasma scherm je daarover kunnen bijpraten. Maar vanzelfsprekend is het ook van belang hoe hoog je de lat zelf legt. Succes!
Gene 1225 Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Bertje1972 Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hoe is de kwaliteit van het satellietpakket TV Vlaanderen? Succes! Hangt er een beetje van af aan wie je het vraagt maar ik heb het na twee maanden terug buitengegooid wegens : nauwelijks beter beeld dan analoog en geklooi met de kabel-decoder . Ben dan overgestapt op sateliet : nog geen minuut spijt van ( zelfs de vrouw niet ) . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Ou-Tannu Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Tja, in belgie is dat ook een puinhoop geloof ik? net als fatsoenlijk internet ? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gene 1225 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Uit een puinhoop kun je nog de goede delen halen , maar alles zit hier muurvast door de twee oude monopolisten ( telefoon en kabel ) . TV-Vlaanderen is dan ook de enige uitweg . Alleen al daarom ben ik blij dat ik mag betalen aan een privé-bedrijf als TVV-CD . Leve de vrije markt waarin iedereen zijn best doet om alles af te schermen . Hetzelfde geldt trouwens voor internet : alleen is er daar geen echte derde partij en zit je helemaal aan die twee grote jongens gebonden , die op hun beurt door hun historische achtergrond politieke bindingen hebben. En laat het nu net de politiek zijn die hieraan iets zou kunnen veranderen . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen