MR_B Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 Tijdens de reclame blokken begint de Samsung TV te flikkeren. Ik heb al pin8 van de scartkabel onderbroken maar klacht blijft. Een strong 8000 geeft geen problemen en de Inverto op een Philips plasma geeft ook geen problemen. De combinatie Inverto en Samsung geeft dus wel problemen, maar wat is nu de oorzaak ??? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Murdock Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Waarschijnlijk kan de Samsung niet zo goed overweg met WSS. Heb ik helaas al vaker gezien. Zet je instelling eens op 4:3 letterbox, dan is het probleem waarschijnlijk opgelost. Anders auto beeldformaat uitschakelen? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
MR_B Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Murdock Waarschijnlijk kan de Samsung niet zo goed overweg met WSS. Heb ik helaas al vaker gezien. Zet je instelling eens op 4:3 letterbox, dan is het probleem waarschijnlijk opgelost. Anders auto beeldformaat uitschakelen? klopt dan is het opgelost maar waarom dan geen probleem met de strong 8000 ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast LoveSat Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: MR_B Tijdens de reclame blokken begint de Samsung TV te flikkeren. Ben blij. Geweldige uitvinding. Hoe doe je dat?
Murdock Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Omdat de Strong SRT8000 geen WSS meestuurt in het video. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
MR_B Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: Murdock Omdat de Strong SRT8000 geen WSS meestuurt in het video. En een Topfield dan? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen