Ga naar inhoud


Aankoop tip lattenbodem?


Gast Staatsbosbeheer

Aanbevolen berichten

Gast Staatsbosbeheer

 

Ben op zoek naar een goede lattenbodem. De huidige, elektrisch verstelbare lattenbodem vertoont inmiddels kuren dus word het tijd voor een nieuw aankoop.

 

Heeft er iemand tips of suggesties voor een goeie lattenbodem? Maakt het bijvoorbeeld uit of een bodem 26 of 42 latten heeft, en wat is qua comfort nou precies het verschil tussen een latten, schotel of spiraalbodem?

 

Nadat een verkoper van een gerenommeerde beddenspeciaalzaak mij bijna een matras en lattenbodem verkocht met een maximaal belastbaar gewicht van 80 kg (weeg zelf bijna 100kg) informeer ik toch liever eerst nog even bij Neerlands meest objectieve forum smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat het voor ons belangrijk is te weten wat je allemaal doet in bed,en hoe lang je slaapt per dag.

Ook is het belangrijk te weten hoe snel de oude versleten was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de belastbaarheid veel te maken heeft met de matras. Als je hier een goeie hebt die niet doorgelegen is zullen de krachten op de lattenbodem niet zo groot zijn.

Ik zou in zo'n zaak eerst eens gaan proefliggen.

Ik persoonlijk heb een boxspring en ben daar zeer mee tevreden. ( moet ook zeer veel uithouden. :D)

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op dit moment op een andere bodem met matras zou overstappen zou ik voor een schotelbodem met een traagschuimmatras gaan.Ik heb nog wel een lattenbodem te koop als je interesse hebt pm me maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel eigenlijk zijn de latten ! zoals ook andere latten die vroeger geproduceerd werden van hout niet meer van hout.

 

met andere woorden de op functie en doel ontworpen materiaaltechnische producten zijn moderne kunststoffen in plaats van hout

 

swissflex heeft naar mijn mening een van de beste lattenbodems (in kunststof composiet)

ofschoon ik niet alle merken ken!!!!!!!!!

 

cheers

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...