Ga naar inhoud

kan geen cd's meer branden op HP pavillion t3720 (met WinXP)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello ik heb een nieuwe pc gekocht een pavillion t3720 64 bit amd athlon 3500 daar zat windows vista op heb die er af gedaan om windows xp home er op te zetten maar nu kan ik geen cd meer branden wie weet raad

Geplaatst:

Iets meer informatie. Waarom kan je geen CD meer branden? Krijg je foutmeldingen?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

@ danny38 - Zonde dat je Vista eraf hebt gehaald want als je een nieuwe HP hebt gekocht dan werken de huidige cd branders prima. Kan het weten want de mijne is pas 4 maanden oud.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Geplaatst:

weet ik maar had problemen met opstarten dat duurde 5 min weet je ook als ik de vista er weer op zet pak die dan automis de driver ven mijn netwerk kaart

Geplaatst:

De opstart duurt inderdaad nu nog lang. Dat wordt opgelost met Service pack 1 dat er in de volgende weken zit aan te komen. Op mijn machine draait nu de release candidate en Vista is beduidend sneller.

Bij een nioeuwe pc neemt hij inderdaad de driver van je netwerkkaart. Heb zelf al eens een complete herprogrammering gedaan, bij wijze van proef en het werkt zonder problemen.

Ik hoop dat je een kopie hebt gemaaklt van de recovery partitie eer je Vista eraf hebt gebonjourd. Anders moet je langs de computerboer.

Tf 5000 CI

Nokia C5-00

Geplaatst:

nee geen recovery gedaan maar heb de vista besteld

en het is een nieuwe pc 1 week oud dus de driver van mijn netwerk kaart zal hij dan pakken want met de xp pakte hij niet en als ik hem download aan vaar mijn pc hem niet

Geplaatst:

Als je er Vista terug opzet zal hij de driver van je netwerkkaart zonder problemen herkennen.

Tf 5000 CI

Nokia C5-00

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen