Johan45 Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Hoge straf voor verspreiden naaktfoto’s ex-vriendin via internet Gepubliceerd op zaterdag 23 februari 2008 om 07:30 Organisatie: Rechtbank Zutphen Hoge straf voor verspreiden naaktfoto’s ex-vriendin via internet De politierechter in Zutphen heeft een 29-jarige man uit Elburg veroordeeld tot een hoge straf voor het verspreiden van naaktfoto’s van zijn ex-vriendin. Naast een forse geldboete moet de man ook de door zijn ex-vriendin geleden schade vergoeden. De man is door de politierechter veroordeeld tot een geldboete van € 1500,-, waarvan € 500,- voorwaardelijk, en moet daarnaast een schadevergoeding van € 5860,50 aan het slachtoffer betalen. Het is nog onbekend of de man in hoger beroep gaat tegen de uitspraak. Verspreiding via MSN en internet Na het beëindigen van hun relatie had de man naaktfoto’s van zijn vriendin verspreid via MSN Messenger en internet. Door deze verspreiding waren de foto’s toegankelijk voor miljoenen gebruikers wereldwijd. Onderzoek harde schijven computer De man ontkende de foto’s te hebben verspreid, maar uit onderzoek door het Nederlands Forensisch Instituut van de in beslag genomen harde schijven van de computer, kon de politierechter afleiden dat de foto’s inderdaad vanaf de computer van de man in de openbaarheid waren gebracht. Ook bleek uit het onderzoek dat alleen hij de computer had gebruikt. Grote gevolgen De politierechter was van oordeel dat de man de foto’s opzettelijk had verspreid en hierdoor ernstig inbreuk had gemaakt op de eer en goede naam van zijn ex-vriendin. De gevolgen van het eenvoudige handelen en de ernstige gevolgen voor een slachtoffer, ondermeer een verhuizing, waren reden om een hogere straf op te leggen dan welke door de officier van justitie was geëist. Bron: Rechtennieuws.nl Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JosFop4Sat Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Stuur maar door hoor. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cobes Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 sluit die l*lhannes ook maar een paar maanden op. wat een eikel. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Hij heeft nog geluk dat het mijn schoonzoon niet is .... Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ehhh...waar zijn die naaktfoto´s te bewonderen..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Jaehhh, dat verteld het verhaal niet, maar google is je vriend. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WPW Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Dit zal het wel zijn gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 Ben nu wel heel erg benieuwd wie het is... Komt ook net als ik uit Elburg,vandaar..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bigtwin Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 @Johan45, google is ook mijn beste vriend, maar ik heb die ex-vriendin nog niet gevonden. Zoek tips? Ben nl. wel een beetje benieuwd... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
uniden Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 voornaam begint met een M meer zeg ik niet ken ik haar persoonlijk zullen jullie dan nu afvragen ut andwoord is ja greets dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mapi Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: uniden voornaam begint met een M meer zeg ik niet ken ik haar persoonlijk zullen jullie dan nu afvragen ut andwoord is ja greets ik zie het aan je avatar Op naar de 2000 .....duurt nog even :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pacman Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Het boeit mij niet echt wie het is. Gewoon de zoveelste sex pica's op internet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 28 februari 2008 Delen Geplaatst: 28 februari 2008 Ik ga ook niet googlen "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hagar Geplaatst: 28 februari 2008 Delen Geplaatst: 28 februari 2008 internet is vol met wraak foto's and video clips van ex'n Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen