Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Dag allemaal, zitten er ook Turkse leden op deze Sat4All board? Zo ja, laat het hier dan weten aub. Alvast met vriendelijke groeten..... SELAMLAR SAYGILAR
exciter Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Waarom niet? Mischien zoekt iemand zijn landgenoten? Ik zal egenlijk ook wel benieuwd zijn, of er een langenoot van mij hier rondzwerft. Maar tzt in een eigen draadje, ga deze niet vervuilen. Terug on topic: Vast wel zeker, en niet weinig. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Catalán Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: akrobatmemo SELAMLAR SAYGILAR Allemaal goed en wel,maar liefst in het Nederlands zodat IEDEREEN het kan verstaan!!! grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
longzeh Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Present!!! Eenmaal uit het mooie Manisa
Digipaps Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Ben zelf gewoon een Nederlander...echter woonachtig in Spanje... In Nederland had ik veel Turkse vrienden waarvan 1 met een Turks specialiteiten restaurant....ook diverse trouwerijen meegemaakt. Veel bij deze vrienden thuis op bezoek geweest, gewone leuke gezinnen waar respect voor ouderen gewoon is.... Moet zeggen die Turkse mentaliteit mij wel heeft aangesproken en als ik weer even in Nederland ben dan bezoek ik deze vrienden nog steeds.... Voor de Turken op sat4all... iyi akşamlar, hoş geldiniz voor zover ik weet...goeden avond en welkom...corrigeer mij als het niet klopt.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Digipaps iyi akşamlar, hoş geldiniz voor zover ik weet...goeden avond en welkom...corrigeer mij als het niet klopt.. hoşbulduk hoşbulduk neen je hebt het perfect geschreven de bedoeling van m'n vraag was eigenlijk gewoon om informatie te kunnen delen en vragen aan m'n landgenoten... als ik iets verkeerd gedaan heb, dan is het iets anders natuurlijk... laten we een sfeervolle forum hebben sat4all RESPECT PEACE !!!!!
Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: S40 Origineel bericht van: akrobatmemo SELAMLAR SAYGILAR Allemaal goed en wel,maar liefst in het Nederlands zodat IEDEREEN het kan verstaan!!! grtz SELAMLAR = GROETEN SAYGILAR = RESPECT
WPW Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Ze zegge wel eens turk tege mij, geld dat ook gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: zoet Merhaballar merhaba merhaba =)
mapi Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 waar vind je dat ş teken op het toetsenbord ???? ik heb altijd moeite met de alt 164 te vinden........ Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast zoet Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 WPW Het gaat erom hoe je, je als mens opstelt tegen medemens Toch Dus altijd goed!! gr soet
WPW Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: zoet WPW Het gaat erom hoe je, je als mens opstelt tegen medemens Toch Dus altijd goed!! gr soet Bij mij wel ja, mijn garage zit vol monteurs van turkse afkomst en zou geen andere meer wille hebben. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Digipaps Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: akrobatmemo de bedoeling van m'n vraag was eigenlijk gewoon om informatie te kunnen delen en vragen aan m'n landgenoten... als ik iets verkeerd gedaan heb, dan is het iets anders natuurlijk... laten we een sfeervolle forum hebben sat4all RESPECT PEACE !!!!! Ja ja, ik had je vraag ook wel goed begrepen, echter ik wilde aangeven dat van mijn zijde er geen problemen zijn met onze Turkse gasten...ook gewoon Nederlanders vaak on Topic... digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen