sat_viewer Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Na een experiment gedaan te hebben met de 3200 op xcam premium orion, heb ik besloten terug de "oude 2040" versie te gebruiken daar deze niet is weggevallen of geen freezes heeft op redlight. Na het initiliseren geeft deze nu "orion xx-2.01p" aan ipv 2040 ? Vermoedelijk zit het in de loader van de 3200 die op block 0 gezet moest worden. Heeft iemand nog de "originele" loader voor de 2.0xx versie, zodat ik die terug op block 0 kan zetten ? met dank sat_viewer
sat_viewer Geplaatst: 26 februari 2008 Auteur Geplaatst: 26 februari 2008 update feedback eigenaardig, de versie 2042_1 heeft er geen last van (2032 --> 2040 geeft "orion xx-2.01p" weer en werkt niet). 2042_1 geeft versie correct weer na initialisatie en werkt naar behoren. sat_viewer
omanski Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 @sat_viewer Ik begrijp dat je 3200 software hebt getest, ik ben hier mee helemaal niet bekend en kan er ook niets over vinden ! Wat zijn de nieuwe eigenaardigheden hieraan, kun je daar iets over melden ?? Het enige wat ik van het bestaan ervan afweet is dat ik er een sleutelbosje voor tegenkwam, maar ook niet meer dan dat. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
sat_viewer Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 XCam is alive again with this latest firmware so you can watch again : Pr*m**re D*g*tv T*s S*r P*ls*t and other minor bouquets Xcam read Nds card Italy and UK So you need a Programmer or Laptop with PCMCIA to update it and follow the instruction in PDF file or in txt. This Firm is for X-Cam Premium(Orion Chip) and X-Cam Platinum only En inderdaad het werkt , maar op de humax5400 met freezes. Dit zou met de pcmt lijst te maken kunnen hebben sat_viewer
Gast maxhum Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 citaat:En inderdaad het werkt , maar op de humax5400 met freezes. Dit zou met de pcmt lijst te maken kunnen hebben. Zet (humax) dan op menu > cas2.er word dan alleen naar de ci module gekeken.
pierino1 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 hier werkt het ook naar behore, op mijn nokia 9800s en de rl gaan ook nog.
omanski Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Oke all, Da's duidelijk, nu moet ik eerst op zoek naar nieuwe firmware om er een "Giga" cam van te maken..... Sleuteltjes daarvoor kom ik steeds opnieuw tegen, maar geen firmware. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
omanski Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Oké, Na een wat dromerige ingeving de firmware gevonden, geladen en het werkt ! Nu heb ik nog 1 vraagje aan jullie; welke "editor" gebruiken jullie, om de sleutels-bij-te-vijlen ??? Nb. dit is geen uitnodiging om hier "stoute" dingen te plaatsen, maar gewoon een vraag naar welke editor bij de 3200 firmware gebruikt moet worden ! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
sat_viewer Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Geplaatst: 28 februari 2008 Bijveilen kan je met de keyeditor v1.09. Dit kreeg ik als antwoord op een ander board...... Citaat: Hi If you use this Software you can Recive booth Redlights and if you use a K*y Update from for example from me you Recive not only the 2 Redlights you Recive all 5 RedLights and also all MCT Channels wich use Caid 0628 Het blijkt dan toch aan de humax te liggen, alle soorten cas en emu geprobeerd met blijvende freezes alsook parser helpt niet. telkens het "licht" hier uitgaat en ik druk op de knop menu en ok springt de zekering weer aan voor xaantal seconden. Dit geldt voor alle paketten hier. Straks es effe proberen op een iddigital ci-20e. Heummmmmmm sat_viewer
omanski Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Hallo sat_viewer, Bedankt voor je antwoord !! Nu kan ik er ook verder mee aan de slag, want het werkt hier ook niet probleemloos. Ook in de Topfield "bevriezen" de RL's, dus voorlopig vind ik het nog geen vooruitgang. Maar ook ik ga er nog wel even mee stoeien, om te kijken of daar nog wat verbeteringen mogelijk zijn. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen