Ga naar inhoud


Nieuwe Canal Digitaal EPG per 27 februari 2008


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Phillips DSR 2210.

 

De EPG werkt alleen perfect via Nederland 1,2,3 en BVN.

Moet wel eerst 30 seconden wachten.

Via een ander kanaal duurt het minimaal 3 minuten voor dat je kunt gaan zappen.

Ook alleen via NL1,2,3 en BVN werkt het infobalkje Nu Straks en Later voor alle Canal Digitaal zenders prima.

Maar kijk ik naar bijvoorbeeld RTL4 dan werkt het infobalkje met Nu en Straks alleen maar voor de RTL zenders.

En bij SBS6 alleen maar Nu en Straks bij de SBS zenders.

 

 

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De migratie naar de nieuwe EPG is ook nog niet voltooid en dus niet alle signalen zijn aktief. Het is niet voor niets nog niet gecommuniceerd naar particulieren...

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van CDS staat uigelegd hoe de update binnen te halen.!!

 

Klik hier voor de instructie nieuwe software inladen Philips DSR 2210

Volg onderstaande stappen om uw Philips DSR 2210 te voorzien van nieuwe software:

 

1. Zet de satellietontvanger op BVN (voorkeuze 14)

2. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

3. Kies voor optie 7 TECHNISCHE INFORMATIE

4. Kies vervolgens voor optie 2 DECODERVERSIE

5. Indien u versie 48 heeft, ga door naar STAP 6

Indien u een versie 50 of hoger heeft, ga dan door naar STAP 7

6. Houdt nu de aan/uit-knop op de voorkant van de satellietontvanger 10 seconden ingedrukt

totdat er een rood lampje gaat knipperen en ga verder met STAP 9

7. Kies vervolgens voor optie 3 NIEUWE SOFTWARE INLADEN

8. Toets op de knop OK

9. De satellietontvanger schakelt uit en in het venster zal zal ongeveer 3 minuten lang onafgebroken een rood lampje knipperen

10. Wanneer het knipperen stopt, zal de satellietontvanger opnieuw opstarten en is de software update voltooid

LET OP! Wanneer het knipperen reeds na 10 seconden stopt, is de software update niet gelukt. Probeer het dan later nog een keer.

 

Klik voor de instructie nieuwe software inladen Philips DSR2211/2212

Volg onderstaande stappen om uw Philips DSR 2211 / 2212 te voorzien van nieuwe software:

 

1. Zet de ontvanger op BVN (voorkeuze 14)

2. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

3. Kies voor optie 7 TECHNISCHE INFORMATIE

4. Kies vervolgens voor optie 3 NIEUWE SOFTWARE INLADEN

5. Toets op de knop OK

6. Op het display verschijnt nu een lopende tekst "AUTO UPDATE"

7. Na ongeveer 3 minuten ziet u de tekst "STORE" en zal de satellietontvanger opnieuw opstarten

en is de software update voltooid

LET OP! Wanneer er in het display de tekst "AUTO UPDATE ERROR" verschijnt, is de software update niet gelukt. Probeer het dan later nog een keer.

 

Klik hier voor de instructie nieuwe software inladen Thomson TS4H

Volg onderstaande stappen om uw Thomson TS4H te voorzien van nieuwe software:

 

1. Zet de ontvanger op BVN (voorkeuze 14)

2. Druk op het knopje MENU van de afstandsbediening

3. Kies voor optie 7 TECHNISCHE INFORMATIE

4. Kies vervolgens voor optie 3 NIEUWE SOFTWARE INLADEN

5. Toets op de knop OK

6. Op het display verschijnt nu een lopende tekst "AUTO UPDATE".

U ziet nu een teller die oploopt naar 100%

7. Na ongeveer 3 minuten zal de satellietontvanger opnieuw opstarten en is de software update voltooid

LET OP! Wanneer er in het display de tekst "AUTO UPDATE ERROR" verschijnt, is de software update niet gelukt. Probeer het dan later nog een keer.

CDS nieuwe epg pagina.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een mailtje naar canaldigitaal gestuurd wanneer er een nieuwe firmware voor de DSR2210 beschikbaar komt, omdat de huidige versie 60 niet goed echt werkt. Krijg ik de volgende mail terug :

 

"Wij bedanken u voor uw melding hiervan. Het probleem is bij ons nog niet bekend en wij zullen uw vraag doorsturen naar de desbetreffende afdeling. Hopende dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost."

 

Waarom klagen mensen hier terwijl ze nog niet bij CD geklacht hebben (volgens CD) ?

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap

"Wij bedanken u voor uw melding hiervan. Het probleem is bij ons nog niet bekend en wij zullen uw vraag doorsturen naar de desbetreffende afdeling. Hopende dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost."


Standaart voorgeprogrammeerd antwoord.
Als je nog twintig mailtjes stuurt krijg je waarschijnlijk nog het zelfde antwoord.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sta nu elke dag op de stoep bij mn ouders om hun 2210 weer op gang te helpen wat een drama. (ze zijn 80 dus kan het ze niet kwalijk nemen) Heb voor nood mijn Niet cd ontvanger Strong maar even weg gezet die wel betrouwbaar is.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Ik heb net een mailtje naar canaldigitaal gestuurd wanneer er een nieuwe firmware voor de DSR2210 beschikbaar komt, omdat de huidige versie 60 niet goed echt werkt. Krijg ik de volgende mail terug :

"Wij bedanken u voor uw melding hiervan. Het probleem is bij ons nog niet bekend en wij zullen uw vraag doorsturen naar de desbetreffende afdeling. Hopende dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost."

Waarom klagen mensen hier terwijl ze nog niet bij CD geklacht hebben (volgens CD) ?



Ik heb ook een Phillips DSR 2210, heb ook een mail gestuurd over de problemen en ik kreeg ook hetzelfde antwoord als hierboven terug.
Blijkbaar weet de klantenservice helemaal niet, waar het over gaat.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik constateer net iets dat ik erg vreemd vind: wanneer ik op RTL4 de EPG oproep tijdens "Mistresses", zie ik maar enkele regels informatie. Ga ik echter met de timeshift functie een paar minuten terug, dan krijg ik in de timeshift mode tijdens hetzelfde programma ineens veel meer EPG informatie te zien, zelfs zoveel dat het niet op 1 pagina past. Iemand een idee hoe dit kan?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...