Ga naar inhoud


Nieuwe Canal Digitaal EPG per 27 februari 2008


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Haha je kan net zo goed aangifte doen bij de politie.

Typisch een gevalletje oplichting.

Het is toch niet te geloven,sat4all moet het maar overnemen das de enigste mogelijkheid om te overleven.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jorgen
Ik constateer net iets dat ik erg vreemd vind: wanneer ik op RTL4 de EPG oproep tijdens "Mistresses", zie ik maar enkele regels informatie. Ga ik echter met de timeshift functie een paar minuten terug, dan krijg ik in de timeshift mode tijdens hetzelfde programma ineens veel meer EPG informatie te zien, zelfs zoveel dat het niet op 1 pagina past. Iemand een idee hoe dit kan?

Iemand een idee waarom de informatie in de EPG op deze manier verschilt?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er iemand die ook al de opvalling heeft gemaakt dat de film1 epg niet klopt volgens de site,

ik kijk zo af en toe s'nachts naar een film en dan klopt er wat er speelt nooit met wat er in de epg staat.

dit weekend nog gezien dat er in de EPG stond dat the queen speelde en er speelde toen back to the future,

op de andere kanalen van film1 zelfde fenomeen,

de epg die wordt de dag erna getoond van wat de dag ervoor speelde.

raar fenomeen.

net of ze een dag achterlopen met de epg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast marcellux

Ik heb steeds meer last van die BIENTOT melding. Eerder was het alleen op Film1 maar nu ook op Nederland1 en zo. Daardoor krijg je op bv. Film1 dat er eerst staat BIENTOTfilmtitel en daarna dezelfde filmtitel als volgende film. Later wordt duidelijk dat dan de eerste BIENTOT melding een andere film betreft. Erg lastig! CD doe er iets aan!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcellux
Ik heb steeds meer last van die BIENTOT melding. Eerder was het alleen op Film1 maar nu ook op Nederland1 en zo. Daardoor krijg je op bv. Film1 dat er eerst staat BIENTOTfilmtitel en daarna dezelfde filmtitel als volgende film. Later wordt duidelijk dat dan de eerste BIENTOT melding een andere film betreft. Erg lastig! CD doe er iets aan!!!!!



Heb k hier ook,is best vervelend, BIENTOT is
frans en betekent weldra, dus dat hopen we dan maar.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier probleem dat film 1 epg de epg toont van de dag ervoor,dat alles dus fout wordt doorgegeven.

datum en uur van de Dreambox zijn nochtans juist.

merkt er nog iemand dit ?????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast marcellux

Bericht aan CD:

onderwerp: Technische vraag EPG

reden van contact: "Bientot" melding EPG

 

Ik vraag U nogmaals om iets te doen aan dat "Bientot". De EPG is zo een rommeltje en ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom U halstarrig vast blijft houden aan de MHW terwijl op de Duitse zenders de EPG vlekkeloos is over meerder weken vooruit!!! Ik vraag U met klem meer klantvriendelijk te opereren want dit probleem is nu al lange tijd aan de orde maar er komt geen oplossing of communicatie van Uw kant.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Wij hebben uw email in goede orde ontvangen. In antwoord op uw email kunnen wij u het volgende melden.

 

CanalDigitaal onderschrijft het belang van een meerdaagse EPG en houdt de ontwikkelingen op dit gebied dan ook nauwlettend in de gaten.

 

In het geval van de Inverto, welke MediaHighway EPG emuleert, is het inderdaad niet mogelijk om EPG weer te laten geven van zenders die zich op de ASTRA 23,5 satelliet bevinden.

Om de EPG van ASTRA 23,5 wel te laten weergeven door de Inverto satellietontvanger(s) is een aanpassing van de software noodzakelijk.

Hierover is overleg gaande met diverse partijen om tot een werkende oplossing te komen.

Helaas is het niet aan te geven wanneer deze oplossing voor handen is.

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Leuk antwoord maar daar ging mijn vraag niet over. Ik heb geen ASTRA 23,5 ik heb wel ASTRA1 en problemen met de EPG van , hoofdzakelijk, Film1 en Sport1

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Brains

Ze kunnen het op 19.2 oost al niet goed krijgen. En dan al aan andere denken. Zorg eerst dat het geheel net als in Duitsland WEL goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het de laatste 2 weken ook slechter geworden met de EPG. Eerst had ik nog nergens last van, maar nu gebeurt het meermaals dat ik de EPG op Nederland 3 bekijk en ik bij de programma's (die qua tijd en titel wel in orde zijn) ineens informatie lees over RTL Weer of een realitysoap op SBS. Dat hoort natuulijk niet.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Ik wil U danken voor Uw antwoord maar mijn vraag ging helemaal niet over de ASTRA 23.5 want die heb ik helemaal niet. Mijn ergernis zit hem in de EPG van bv. Film1/Sport1 en de gewone Nederlandse zenders die via de ATRA 1 te ontvangen zijn. Daar is iedere dag het in programmeren van programma gegevens voor opnames een ramp door de vele "Bientot" meldingen. Graag wilde ik dat U daarnaar keek, bij voorbaat dank,

 

 

In antwoord op uw e-mail kunnen wij u melde,

het probleem is afhankelijk van het merk ontvanger die gebruikt wordt

heeft o.a. te maken met de beschikbare bandbreedte overigens wordt

er over een aantal maanden een nieuwe epg op komst i.v.m. de hdtv uitzendingen

dat zou in kunnen houden dat dit probleem minder wordt.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...