René Verbiest Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Hallo, mede gebruikers, even mijn probleem uitleggen. Alles gaat uitstekend,het opstarten, alles wat op een PC kan worden uitgevoerd, maar als iemand op de PC aan de gang is en een minuut of 5 niets doet, dan zit de PC vast. Dit heeft mijn andere PC nog nooit gehad. Mijn eerste PC ook niet. Dit is en was een intel pentium PC. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
kaelem Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Het lijkt op een warmteprobleem. Kijk eens of je vin nog draait op je processor. Mochten alle vinnetjes goed draaien zou het de voeding eventueel kunnen wezen, Allemaal een beetje moeilijk te beoordelen vanaf hier. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Ome Merde Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 check de logboeken, te vinden via systeembeheer (configuratiescherm) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen