Ga naar inhoud

Bijlage bij bericht toevoegen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

""Kan ik bijlagen toevoegen aan mijn berichten?

Wanneer je een Mozilla 4+ compatibele browser gebruikt, dan kan dat ja. Je kunt de afbeelding toevoegen wanneer je je bericht eerst bekijkt/controleert."" Zo staat het in de faq.

Wat is een 4+ compatibele browser? Ik gebruik Firefox 2. en wat ik ook probeer, ik kan alleen een url toevoegen, maar geen eigen bestandje. Kan zijn dat ik iets met Java ofzo in moet schakelen?

Geplaatst:

ik gebruik geen firefox, maar in de internet explorer gaat het op de volgende manier. ik kan me niet voorstellen dat dit met firefox anders zou zijn, immers het is de boardsoftware die de layout bepaald.

klik op "in je bericht" (bij plaatsingsopties) op Bestandsbeheer

vervolgens naar het bestanden bladeren wat je wilt toevoegen als bijlage (moet wel zijn voorzien van een toegestande extensie).

klik vervolgens op voeg bestand toe en als je ermee klaar bent (je kan nl. max. 5 bijlagen posten) dan op klaar met toevoegen van bestanden

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
ik gebruik geen firefox, maar in de internet explorer gaat het op de volgende manier. ik kan me niet voorstellen dat dit met firefox anders zou zijn, immers het is de boardsoftware die de layout bepaald.

klik op "in je bericht" (bij plaatsingsopties) op Bestandsbeheer
vervolgens naar het bestanden bladeren wat je wilt toevoegen als bijlage (moet wel zijn voorzien van een toegestande extensie).
klik vervolgens op voeg bestand toe en als je ermee klaar bent (je kan nl. max. 5 bijlagen posten) dan op klaar met toevoegen van bestanden

merDe

hier hetzelfde probleem met FireFox, waar vind ik dat bestandsbeheer?

boven dit tekstkader zie ik verschillende tekstopties en koppelingen voor het maken van links naar websites, emailadres of afbeelding maar geen bestanden...

ah, verrek... men oog valt er net op
het is wel goed weggestopt zo onder de opmaak 'gebruik UBBCode'
heb er al een paar keer naar gezocht en blijkbaar overheen gelezen...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje

ah, verrek... men oog valt er net op
het is wel goed weggestopt zo onder de opmaak 'gebruik UBBCode'
heb er al een paar keer naar gezocht en blijkbaar overheen gelezen...

Hiero!

post-23894-1318259649,7082_thumb.jpg

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Tja... officieel bij de keuring werd ik als kleurengehandicapt gewwarmerkt.

Maar dan moet de faq ook aangepast worden "wanneer je je bericht eerst bekijkt/controleert..."

• 4 jaren later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.