Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Ik kan met geen mogelijkheid op FTP sites komen, waar enekele fabrikanten Software hebben staan. Wat heb ik tot nu toe gedaan. Firewal uit Virusscanner uit. beveilging in Windos uit een aantal instellingen nagelopen, met behulp van een computerzaak. Niets helpt. Het zijn wel sites, die op andere computers gewoon werken. Windows Vista Premium Modem Draytek Vigor 2700 Annex A modem router computer via UTP op modem. Wat kan ik nog doen?
chrisch Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Als je via een router met het internet verbindt en je hebt een "lokaal IP adres b.v. 192.168.x.x", dan moet je een zogenaamde "passive" connectie maken met de ftp server. Als je een ftp client gebruikt voor FTP, dan vind je deze instelling vaak bij de instellingen voor een proxyserver. Deze passive connectie wordt dan "PASV" genoemd. Bij Internet Explorer moet je de optie "Passief FTP protocol gebruiken..." aanvinken. mvg, Chris Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast aart44 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 En nu zie ik de volgende vraag al aankomen, waar vind ik dat?? Een vinkje zetten bij Passief FTP protocol gebruiken is te vinden bij Extra,Internetopties, Geavanceerd en dan staat het bijna onderaan.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 persoonlijk heb ik de voorkeur voor een ftp client zoals total commander zo'n client wordt minder belemmert door de webbrowser zijn veiligheids instellingen die een REMmend effect hebben op je download let wel dat veel ftp sites van fabrikanten een heel beperkte bandbreedte hebben ingesteld cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Pacman Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Precies, gebruik een client, heb je meteen het voordeel van Resume Downloads. Dat wordt 99% ondersteund in FTP land. Zelf gebruik ik Ace FTP 3
kaelem Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Destijds in de pubbing tijd (maken en onderhouden van pubs) gebruikten wij leechftp,erg handig in gebruik. Wil je meer moet je eens naar flashfxp kijken. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen