Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Hoi iedereen, ik zit met enkele vraagtekens in m'n hoofd. Ik weet dat de Dreambox het populairste ontvanger is bij de gebruikers maar waar ik m'n schotel + moter en ontvanger zal kopen verkopen ze geen Dreambox'en... Wat me wel zeer boeide is de INVERTO IDL7000PVR 80GB. Je kan er twee programma's tegelijker tijd mee opnemen terwijl je kijkt naar een derde kanaal. Maar wat ik me hierbij eigenlijk afvraag, hebben we ook de mogelijkheid van cardsharing met dit toestel? Bij Dreambox'en kan je cardsharen maar kan je dat ook bij dit toestel? En wat zijn de grootste verschillen tussen een Inferno en een Dreambox? Zijn er grote verschillen. Ik bedoel, is het wel waard om een Inferno aan te schaffen in plaats van een Dreambox?
Gast akrobatmemo Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 voor ik het vergeet, wil ik ook nog even meedelen welke ontvangers te koop staan bij de winkel die ik zou willen kopen, misschien dat jullie me daaruit jullie eigen mening dan kunnen geven bij welke ontvangers er wel cardsharing werkt en bij welke niet enzovoort enzovoort... hier is de lijst met de ontvangers die ik kan kopen: Sab Cisk Rebox 2250-MG tv- vlaanderen Homecast 5001CI TV-VL Inverto 7000 80gb Humax HDTV 2000 Lemon 042CI Topfield 5000 CI Homecast 5001 hd-tv TV-VL Homecast 3000ci TV-VL Adimo Jive 12/24V tv-vlaanderen Tips en adviezen zijn altijd welkom...
Gast LoveSat Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Géén cardsharing mogelijk. Inverto heeft géén ethernet aansluitmogelijkheid. Buiten deze mogelijkheid is de Inverto sinds kort een solide bak geworden met de laatste software update (214.080). Er zijn nog wel een paar zaken die niet helemaal soepel gaan maar elke receiver heeft wel zijn ongemakken. Dus als je wilt (moet) cardsharen neem dan dreamboxen omdat er via internet heel veel hulp te vinden is voor de dreambox. Succes met je uiteindelijke beslissing. We horen het wel.
Coliseo Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: morris88 Hoi iedereen, ik zit met enkele vraagtekens in m'n hoofd. Ik weet dat de Dreambox het populairste ontvanger is bij de gebruikers maar waar ik m'n schotel + moter en ontvanger zal kopen verkopen ze geen Dreambox'en... Wat me wel zeer boeide is de INVERTO IDL7000PVR 80GB. Je kan er twee programma's tegelijker tijd mee opnemen terwijl je kijkt naar een derde kanaal. Maar wat ik me hierbij eigenlijk afvraag, hebben we ook de mogelijkheid van cardsharing met dit toestel? Bij Dreambox'en kan je cardsharen maar kan je dat ook bij dit toestel? En wat zijn de grootste verschillen tussen een Inferno en een Dreambox? Zijn er grote verschillen. Ik bedoel, is het wel waard om een Inferno aan te schaffen in plaats van een Dreambox? Inferno ? en hoe is "Dreambox" dan in het West-Vloams ? Alle gekheid op een stokje : google eens op smartwi. Hier kan misschien voor jou de oplossing liggen i.v.m. het sharen.
Gast LoveSat Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 SmartWi is oké maar is enkel om "binnenshuis" (inter) te sharen. Met bijv. een dreambox kan ook extern geshared worden.
mifi Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Origineel bericht van: LoveSat SmartWi is oké maar is enkel om "binnenshuis" (inter) te sharen. Met bijv. een dreambox kan ook extern geshared worden. Maar dat mag niet. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
mifi Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Origineel bericht van: LoveSat MAG niet maar KAN wel Weet ik, maar als het niet mag, mogen we er hier niet over praten. Toch? m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Gast LoveSat Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Deze "discussie" hoort in het hoofdstuk Dreambox thuis. Klopt. Maar je mag er altijd over praten natuurlijk of iets wel of niet mag. Als men er niet over mag praten dan zou je ook niet over criminaliteit mogen praten............
mifi Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: LoveSat Deze "discussie" hoort in het hoofdstuk Dreambox thuis. Klopt. Maar je mag er altijd over praten natuurlijk of iets wel of niet mag. Als men er niet over mag praten dan zou je ook niet over criminaliteit mogen praten............ Regel 4 uit de huisregels:4. Wij zijn geen piraterij-board - Illegale zaken mogen hier niet besproken worden Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is dus zonder meer mogelijk en wordt zelfs aangemoedigd. Ons doel is echter niet om mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board is dan ook ten strengste verboden! Ook discussies over card sharing zijn in principe taboe. Uitsluitend wanneer het gaat om situaties waarbij u via een LAN binnenshuis uw eigen kaarten shared over meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over card sharing worden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp, zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinig tolerantie worden beoordeeld. ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Murdock Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Zullen we dit topic dan maar sluiten... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten