Gast delagroov Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb hier vandaag een nieuwe Cubecafe voor een kennis met exact dezelfde abcom image, maar de 4 satteliet configuratie gaat bij deze nieuwe niet. Ik heb er exact dezelde zenderlijst in met satellites.xml Hij kan niet schwitchen en vind de service niet. Ook schiet de ber af en toe omhoog. Ik heb al de alternatieve configuratoe met disecq 1.1 geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Ik snap er helemaal niets meer van. Op de mijn Cubecafe geen probleem. met dezelfde instellingen. Ik heb al opnieuw geflashed maar zonder reslutaat. Begin toch langzamerhand te denken dat er iets niet klopt met deze box. Heeft iemand nog een idee of tip.
Gast cejean Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Soms iets te maken met de nieuwe blindscan tuner?
Gast delagroov Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Nee heeft er niets mee te maken, want die zit ook in mn oude cube.
Dutchsat Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Zie het volgende topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1466026#Post1466026 Wat voor de mutant geld, geld ook voor de cubecafe. Dus abcom versie van voor oktober 2007 nemen. Probeer het maar.. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast delagroov Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Origineel bericht van: Dutchsat1 Zie het volgende topic:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1466026#Post1466026 Wat voor de mutant geld, geld ook voor de cubecafe. Dus abcom versie van voor oktober 2007 nemen. Probeer het maar.. Ha..dat had ik vorige week ook al gezien en geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Het vreemde blijft dat het op de Cubecafe(half jaar oud metzelfde tuner-chip) geen probleem is, ongeacht of ik een ouder of het laatste Abcom-Image neem. Maar goed ik heb de box uiteindelijk omgeruild voor een dm7020, dus probleem is op die manier opgelost
Joh@n Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 De laatste versie Cubecafe heeft een andere tuner. Dit is op te lossen door dit bestand de downloaden. Dit is een aangepaste zenderlijst voor A1/A2/A3/Hotbird. Deze heb ik getest onder een PLI image en het werkt, je moet alleen geen andere zenderlijsten plaatsen. Ook niet via download.... Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen