Ga naar inhoud


Humax Remote Control


Sat_marc

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik gebruik HRC 2.5 (Humax Remote Control) om vanaf de pc van radiozender te wisselen. Dat kan d.m.v. de page up en page down toetsen of de cijfertoetsen.

 

Daarvoor moet ik steeds het voorkeuzekanaal van de zender onthouden. Het zou handig zijn als ik rechtstreeks vanuit bijvoorbeeld een settings editor van kanaal kon wisselen. Dan hoef ik de nummers niet meer te onthouden.

 

Is er een programma dat de zendertabel (hnf-bestand) kan inlezen en deze functionaliteit biedt?

 

Met vriendelijke groet,

Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo opzolder,

 

Ik heb versie 2.0 van Setview gevonden en de zendertabel uitgelezen. Het wisselen van kanaal werkt goed voor de tv-kanalen. Maar als ik via View naar Radio ga, blijken er geen radiokanalen te zijn. Terwijl die er toch echt inzitten. Geen idee waar ze gebleven zijn.

 

Toch bedankt,

Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de radiozenders apart uitlezen als je in de "radioview" zit. Ook moet je zorgen dat bij het luisteren de Humax in de radiomodus staat (gaat met het sterretje rechtsboven op het toetsenbord van je PC). Daarna zou het net zo probleemloos moeten gaan als met de tv-zenders.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo opzolder,

 

Het werkt perfect voor de radiozenders. Handig is ook de instelling "provider". Zo kan ik makkelijk zappen tussen de zenders van het Nederlandse Xlnt-pakket zonder de nummers steeds te moeten onthouden.

 

Groet,

Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...