Gast Edwardje Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Hallo, Is er mischien iemand die me op weg kan helpen met het handmatig ingeven van keys in een dragon cam? Als ik het probeer krijg ik een scherm waar ik vlgns mij een code van 3 cijfers moet ingeven om dit te kunnen doen. Ik kom hier niet verder. Het programeren met de loaderkaart is geen probleem en lukt prima. Grtz Edwardje
Gast aart44 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Waarschijnlijk eerst de keys omzetten van heximaal naar decimaal als je geen progje hebt neem dan de Windowsrekenmachine zet hem op wetenschappelijk en je kunt ze omzetten als je decimaal aanvinkt. De key plak je er eerst gewoon in.
Gast Edwardje Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Hallo aart44 Als ik het goed begrijp is dit niet mogenlijk met de afstandbediening? Dan is mijn vraag ook beantwoord. Alvast harstikke bedankt voor de snelle reactie. Grtz Edwardje
Gast aart44 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Ja zeker wel met de AB maar je moet steeds blokjes van drie invullen dat zijn dan twee cijfers. Heb het in het verleden honderden keren gedaan. Zet ze maar om naar decimaal en probeer het maar. Het omzetten naar decimaal moet omdat je op je AB geen ABCD enz kan invoeren.
Gast Edwardje Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Hallo AArt44, Ik ga het meteen proberen super bedankt voor je antwoord Groetjes Edwardje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen