Ron Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Da's nou nog een leuk om te horen: Citaat: in de vroege ochtend van mijn 83e verjaardag (echt waar!) ontving ik uw gelukwens. Ik vond sat4all altijd al een amusante en plezante website, maar nu kan het helemaal niet meer stuk. Bedankt en groeten vanuit een zonnig Winterswijk. ----- Original Message ----- From: "Sat4all" <$#$#$#$#@$#$#$#.com> To: <$#$#$#$#$#@hetnet.nl> Sent: Wednesday, February 27, 2008 12:00 AM Subject: Van harte gefeliciteerd van Sat4all > Beste uffelte, > > Wij van 'Sat4all', [http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php], willen > je graag een fijne verjaardag toewensen! > > > _______________________________________ > No viruses found in this incoming message > Scanned by iolo AntiVirus 1.5.2.4 > http://www.iolo.com
Jan Ambers Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 In mijn gemeente heeft de verantwoordelijke voor seniorenbeleid een verwelkomingsreis georganiseerd voor allen die 55 werden dit jaar... De uitstap ging naar het crematorium, er was een geleid bezoek voorzien!!!
klinkie Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 ik wacht met smart op 12 juni,zo`n gelukwens wil ik ook dat zeg ik ..............linux
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 uffelte, jongen van harte gefeliciteerd... en let op niet respectloos bedoeld dat "jongen" want met 83 jaar achter de rug kun je nog steeds pep hebben. cheers Our Darkness Anne Clark
Ome Merde Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 uffelte rules ! ik ken genoeg mensen van die leeftijd die zich echt niet meer met digitale materie gaan bemoeien. ik kan dat alleen maar aanmoedigen ! ik hoop dat ik het ooit beleven mag .... ik wacht met smart op 12 juni,zo`n gelukwens wil ik ook ik zou er niet teveel op hopen Andre. tegen die tijd heb je vast en zeker een ban merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Bij mij komt 23 juni Abraham op bezoek. Uffelte, ook op dit topic van mij nog de beste wensen vanuit keistad. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
el bobo Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 nou toxiq....van harte. en mogen we je nog velen jaren als moderator meemaken. ik heb ook erg veel plezier hier te beleven en wat ze doen is wel erg attent dus dat mag idd wel gezegd worden. en "we"vinden je allemaal nog steeds iemand van deze tijd dus die leeftijd had ik echt niet verwacht.
TangoBravo Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: el bobo nou toxiq....van harte. en mogen we je nog velen jaren als moderator meemaken. ik heb ook erg veel plezier hier te beleven en wat ze doen is wel erg attent dus dat mag idd wel gezegd worden. en "we"vinden je allemaal nog steeds iemand van deze tijd dus die leeftijd had ik echt niet verwacht. Is Toxic[Q] nu opeens ook al 83?? T B
Fiene56 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Tox is niet jarig en ook geen 83. Dan zouden we hem nog maar 17 jaar hier hebben. Het gaat om uffelte die vandaag jarig is. Lees het eerste bericht van tox nog maar eens goed door. Kan iedereen overkomen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
klinkie Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik wacht met smart op 12 juni,zo`n gelukwens wil ik ook ik zou er niet teveel op hopen Andre. tegen die tijd heb je vast en zeker een ban merDe make may day punk dat zeg ik ..............linux
Digipaps Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Ron zit gewoon om een knuffel te zeuren, kom op jongens geef die goeie man allemaal eens een lekkere knuffel... Toxic[Q]...van digipaps een knuffel met veel waardering voor je (jullie) werk.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
EmQu Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Hé, ik heb in al die jaren nog nooit zo'n berichtje gehad! ...
tfh Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Origineel bericht van: klinkie ik wacht met smart op 12 juni,zo`n gelukwens wil ik ook Ik ook! Maar dan wel omdat ik die dag 10 jaar getrouwd ben. Goeie datum
Pestvogel Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Uffelte, van harte gefeliciteerd.Ik trek bij deze mijn nominatie voor "opa.sat4all" in. Groeten, Pestvogel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen