uffelte Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 zwaar geroerd en min of meer ontworteld heb ik kennis genomen van de reakties op mijn bedankje voor de verjaardags felicitatie. Vooral de mogelijkheid om een crematorium te bezoeken grijp ik graag aan: als er maar koffie en cake na afloop is! Ik begrijp dat ik een advies schuldig ben na zo lang door de belastingbetaler onderhouden te zijn. Zorg dat je een goed genen pakket van je ouders mee krijgt, en dan vroeg ophouden met roken en laat beginnen met drinken. That's all! groet.
omanski Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Ook van mij nog Van Harte Gefeliciteerd !! Je hebt de Titel nog niet gekregen zie ik, maar dat kan nog wel. Ben blij dat je onlangs je hoge leeftijd nog niet je gevoel voor humor bent kwijtgeraakt. TOP !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Fiene56 Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Moimoi heeft gisteren de titel broeki4all gekregen en pestvogel geeft de beurt door aan onze gisteren jarige job. Titel vergeven doet merde. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Bigfoot Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Gefeliciteerd Uffelte! En met laat beginnen met drinken, bedoel je dan in de zin van pas na 12 uur 's middags?
Digipaps Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Van harte ook vanuit het warme Spanje Uffelte! digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
looney2 Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Wel wat aan de late kant....maar Uffelte nog van harte!!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen