Gast morris88 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Dag allemaal, ik wilde even vragen welke alternatieven er bestaan voor een Dreambox? Zoals ik al eerder ook al zei dat de Dreambox het meest populairste ontvanger is bij de gebruikers maar ik weet niet welke alternatieven we hebben die even goed of bijna even goed is net zoals een Dreambox? Ik wil een ontvanger kopen maar ik heb nog altijd vraagtekens in m'n hoofd. De ontvanger die ik wil kopen moet zeker een harddisk beschikken, de optie beschikken waarmee ik meerdere programma's kan opnemen terwijl ik kijk naar een derde programma. De mogelijkheid hebben voor carsdsharing, enzovoort enzovoort... Kunnen jullie me enkele ontvangers opnoemen die de mogelijkheden beschikken die ik hierboven heb vermeld. Alvast met vriendelijke groeten.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 lees gewoon eerst eens de desbetreffende fora Dbox DGstation Dreambox Kathrein UFS-910 ik heb ook vraagtekens in mijn hoofd, maar probeer structuur aan te brengen in die vragen en de prioriteiten te bepalen. en eenmaal een keuze gemaakt betekend echt nog lang niet dat je zo'n receiver blijft gebruiken koop hem test hem waardeer hem en eventueel verkoop hem dan begin je opnieuw dat is echt hobby experimenteren. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast morris88 Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch lees gewoon eerst eens de desbetreffende fora Dbox DGstation Dreambox Kathrein UFS-910 ik heb ook vraagtekens in mijn hoofd, maar probeer structuur aan te brengen in die vragen en de prioriteiten te bepalen. en eenmaal een keuze gemaakt betekend echt nog lang niet dat je zo'n receiver blijft gebruiken koop hem test hem waardeer hem en eventueel verkoop hem dan begin je opnieuw dat is echt hobby experimenteren. cheers eigenlijk heb je gelijk, experimenteren is the point. ik probeer de fora zo goed mogelijk te lezen maar, het is toch verstandig om info te mogen/kunnen vragen? en zoals je ook al zei de fora goed lezen allemaal mee akkoord.
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 JA Citaat: het is toch verstandig om info te mogen/kunnen vragen? absoluut waar en laat je niet ontmoedigen maar je herhaald tav anderen, die al iets langer op sat4all lezen en schrijven, wel veelvuldig gestelde vragen die allemaal op hetzelfde uitlopen gewoon jezelf aan de hand van de informatie je informeren als je een mening wilt, kun je die krijgen als je een probleem hebt, kunnen we helpen als je een idee hebt, willen we geinformeerd worden als je 't niet weet, moet je vooral lezen om je eigen mening vormen een mening als gebruiker van een merk receiver kassie is vooralsnog dm 7025, 7020 of 600 alle andere opties (en zeker de DGstation) komen erg nabij aan de linux/enigma dreambox maar je leert niks als je enkel die nieuwe receiver's gebruiksaanwijzing blijft volgen, je zult gedwongen zijn te testen alle 4 genoemde subfora leveren dat wat je verwacht enkel hoe makkelijk en/of prijskwaliteit relevant dat is voor je kan per persoon wisselen. cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen