Gast Bertjeee Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb sinds een 2 weken geen beeld meer, en krijg steeds de melding bij elke zender 'geen of gecodeerde uitzending' De smartcard is nog gewoon geldig, al geeft me ontvanger aan als ik ga kijken in de cammodule dat hij sinds 31-1 niet meer geupdate is. Dus ben ik naar www.CD.nl gegaan om hem te heractiveren, maar na een aantal keer proberen, helemaal niks. Er gebeurd gewoon niks. Nadat ik het zat was heb ik hun opgebeld en dan krijg je iemand aan de lijn die er volgens mij nog minder dan mij vanaf weet. Hij zegt dat het aan mijn decoder ligt. Ik zeg dat lijkt me stug want de kaart doet het in onze Samsung ontvanger beneden ook niet. Antwoord: 'Ja het ligt toch echt aan de topfield decoder, maar ik zal de smartcard nog een keer heractiveren, succes'. Hier heb ik dus niks aan. Iemand die weet wat ik kan doen? (heb het maar in dit forum gedaan, want wist niet waar anders.)
WPW Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Neem de hele handel mee naar een dealer, die kan dit vast voor je oplossen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Melle Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Welke cam heb je erin zitten? Niet alle cams geven het heractivatiesignaal door. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Bertjeee Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Ik heb het geprobeerd in een Xcam, en in een orion premium x cam.
Wybo Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Heractiveren lukt niet met een xcam, updaten wel!! Dit gaat wel met een aston cam. Ga anders ff naar de dealer zoals hierboven geadviseerd. Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Rico H Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Origineel bericht van: Wybo Dit gaat wel met een aston cam. Ga anders ff naar de dealer zoals hierboven geadviseerd. Of ga langs bij een vriend die een Aston-cam heeft, of er zelf 1 aanschaffen zodat je dit zelf kunt oplossen... Ik heb speciaal hiervoor altijd meerdere x-cams en aston-cams liggen.. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Gast Bertjeee Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 bedankt.. ik ga even naar wat buren op zoek die een aston cam hebben..
Gast Bertjeee Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Hmm ik lees net hier op het forum dat een Aston cam niet op een TF werkt. Is dat waar?
Melle Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Nee, beter lezen. Een heractivatie signaal werkt wel met een aston 2.18 (1.07) op een TF4000. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen