jamrox Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 ik ben het internet al aan het afzoeken geweest om de cataloguswaarde van mijn bedrijfsbus te vinden. ik heb een sprinter 208cdi uit 2004. ik twijfel nl. of ik de auto op de zaak laat staan of dat ik bijtelling ga betalen.ik wil nu uitzoeken wat mijn bijtelling zou worden... is hier een adresje voor? gr jamrox Jamrox
Gast Agent Mike Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php groet, Mike
jamrox Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Geplaatst: 28 februari 2008 die had ik al. staan alleen personenauto's op. bedrijfswagens is geloof ik wat moeilijker. bedankt voor je reactie groeten jamrox Jamrox
lock Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 zomoto Hij is ongeveer € 15.000,- waard. "That's another fine mess you've got me into"
jamrox Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Geplaatst: 28 februari 2008 ik wil de nieuwwaarde weten voor om mijn mogenlijke bijtelling uit te zoeken Gr jamrox Jamrox
gamgra Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Je verzekering kan je waarschijnlijk vertellen wat de 2004 prijs geweest is, de verzekering premie wordt namelijk berekend op de originele cataloguswaarde. gamgra
SingleSlow Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 @jamrox Ik heb in april 2004 een 211 CDI KA gekocht de prijs was 26.996,00 incl. BTW. Ik neem aan dat een 208 CDI iets goedkoper uitvalt. Neem anders contact op met een MB-dealer zij moeten kunnen vertellen wat de nieuwprijs was. Zoals gamgra al meldde contact je verzekeringsmij. SingleSlow
jamrox Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Geplaatst: 28 februari 2008 mensen bedankt. zal morgen eens de dealer bellen.had ik niet eens aan gedacht stom eigenlijk bedankt jamrox Jamrox
SingleSlow Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 @jamrox Hou ook even rekening met de BPM, zoek dat eerst uit voordat je besluit iets te veranderen in de status van een bedrijfsauto. Voor een bedrijfsauto betaal je aanvankelijk de BPM niet, maar wordt je de nieuwe/andere eigenaar kan je alsnog via de belastingdienst de BPM moeten betalen weliswaar een aflopend percentage maar wees hier erg voorzichtig mee. SingleSlow
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen