Ga naar inhoud


IK heb een DSB 9800 alleen


Gast

Aanbevolen berichten

beste mensen,

 

ik heb de DSB 9800 en ik weet niet of ik hierop de cinedome's kan ontvangen en ook de tequilla's. Weet iemand toevallig hoe ik dat wel kan ontvangen ?

ik heb een 2.3 Irdeto module erin met een orginele kaart erbij en heb ook een goldcard erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


begin eerst met de cam te patchen, dwz nieuwe software erin (allsas 4.4) en dan kan je gaan beginnen.. ik heb helaas taq ook nog neit werkend, wel zo'n beetje het hele premiere pakket en ki*sk en canal-spanje. files zijn overal te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de cam module die in de zijkant van de dsb9800 is geschoven zit een eeprom-chip. Die chip moet eruit, en daar moet een andere in waar dus andere software op staat. Hoe dit moet is al voldoende beschreven en werkt hetzelfde als bij de pace en nokias. Als je dat gedaan hebt, dan heb je een zogenaamde allcam, je kunt dan seca irdeto viaccess betacrypt aan met je dsb9800.

 

Je moet dan nog een funkaart maken voor de secakanalen (zie thorbecke) en een aparte goldcard voor premiere world (irdeto betacrypt) en je kunt heel wat meer zien!! zolang het duurt..

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...