Gast sat-elite Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Iemand bekend met dit euvel ? als ik een opname bekijk dan hoor je bv bij 10% een klik (harde schijf)en de opname stopt en gaat terug naar de zenderlijst. nu moet je hem opnieuw opstarten omdat hij anders de opname lijst leeg aangeeft. vermoedelijk dat een cluster op de harde schijf beschadigd is. formateren heb ik al gedaan maar heeft niet geholpen. misschien dat iemand dit herkend ? anders ga ik de schijf er eens uithalen en scannen op de pc.
winwiz Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Houdt het maar bij het laatste..... Lijkt op een defect van de harde schijf Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast sat-elite Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Ik heb hem eens aan de pc gehangen maar welk partitie instelling gebruikt topfield.heb nu unallocated staan namelijk.
winwiz Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Hij is niet standaard in windows te lezen. Wat ik kan aanraden is naar de fabrikant van de schijf te gaan. Die hebben meestal een tooltje staan die de schijf lowlevel checked. Daar heb je veel meer aan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast sat-elite Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Als acronis disk hem niet kan lezen dan klopt er iets niet er zal toch iets op moeten staan normaal bv fat 16
winwiz Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Origineel bericht van: sat-elite Als acronis disk hem niet kan lezen dan klopt er iets niet er zal toch iets op moeten staan normaal bv fat 16 Je gaat uit van windows. Als de TF bijvoorbeeld inwendig met linux zou werken en dus een ext3 filesysteem zou hebben zou je ook niets kunnen aanvangen met Acronis. Windows "snapt" gewoon niets van het filesysteem. Als hij leeg mag, kun je hem wel partitioneren in windows en dan laten checken. Is hij in orde haal je de partitie weer weg en zet hem terug in de TF. Die zal dan weer om een format vragen en het TF filesysteem staat er weer op. De beste methode blijft met dit soort gevallen toch het tooltje van de fabrikant zelf. Bij sommigen heb je 5 jaar garantie en eisen ze zelf het gebruik van zo'n tooltje om de precieze fout te achterhalen d.m.v. een fout code die dat programmaatje geeft. Een voorbeeldje van Western Digital bijvoorbeeld: http://support.wdc.com/download/ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast sat-elite Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Origineel bericht van: winwiz Als hij leeg mag, kun je hem wel partitioneren in windows en dan laten checken. Is hij in orde haal je de partitie weer weg en zet hem terug in de TF. Die zal dan weer om een format vragen en het TF filesysteem staat er weer op. De beste methode blijft met dit soort gevallen toch het tooltje van de fabrikant zelf. Bij sommigen heb je 5 jaar garantie en eisen ze zelf het gebruik van zo'n tooltje om de precieze fout te achterhalen d.m.v. een fout code die dat programmaatje geeft. had dit al uitgevoerd de tool die ik via samsung kreeg werkt weer niet onder vista Pfff heb een rma gekregen en stuur hem op naar samsung dat ze maar een nieuwe leveren.klaar basta
Gast teo1966 Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 kijk eens op een site waar je een tap in de world kunt downloaden en dan bv deze taps HDDInfo 2.1a en ScanDisk 1.4 kun je de schijf testen en info bekijken zonder de hd er uit te halen
Gast sat-elite Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 goed bedoeld maar eer ik de laptop aan de topfield gekoppelt heb en de tap ingeladen dan heb ik de schijf er al uitgemonteerd een nieuwe schijf is al binnen gekomen en ga de oude gewoon opsturen naar samsung zoeken ze het daar maar uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen