henk000001 Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 sinds gister inernet snelhied verhoogt ,maar nu 1 ipadresop alle coputers en draemboxen en kan niet meer in de modem komen,ik heb een speed touch 510 zit al andere firmware in en al gereset ,dus allemaal ip conflikten wie weet raad vrg henk
Gast info Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Ik zou eerst alle apparaten die een IP krijgen los koppelen en dan met 1 pc / laptop verder vanaf de bodem gaan werken!! Na loskoppelen even de modem herstarten zodat 1 app. een IPadres gaat krijgen...Ik denk dat je daarna wel weer in de modemkunt komen. Succes, Info
Lambik61 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Misschien zet er wel verkeerde soft in nu! Zodat je modem slechts als modem functioneert en geen dhcp-server meer aan boord heeft. Heb ik ook gehad. Spoofing mode heet het geloof ik. Krijg je een lokaal netwerkadres op je pc of direct je wan-adres? CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Yoran Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Reset je wel zoals het moet? http://www.speedtouch.nl/docs/User_Guide_510_nl_R40.pdf Bladzijde 43 My DM7025 is MiLo-powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen