Elwin Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Sinds vandaag zijn VTM en Kanaaltwee (nu 2BE) in een nieuw jasje gestoken. Ook de sites www.vtm.be en www.2be.be zijn aangepast. Wat vinden we van de nieuwe huisstijl van VTM en 2BE? Ikzelf kan VTM en 2BE niet ontvangen, dus op TV kan ik niet zien hoe ze eruit zien. Het logo van VTM vind ikzelf erg leuk, alleen het logo van 2BE vind ik erg tegenvallen. De sites zijn wel erg mooi in elkaar gezet!
Gast Torchwood Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 De kubus met diepte effect van 2BE vind ik nog wel chique staan, maar een oranje blokje zoals bij VTM is net zo non-spannend als het wybertje van de NPO.
Jean-Claude Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 ach, is't zover ? we wachten met spanning tot vanavond om de nieuwe huisstijlen eens te bekijken. het 2BE logo vind ik ook mooi gevonden, ook met de naam zelf kan je alle kanten uit. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
matthew_be_wvl Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 Waar heb je dat vierkantje gehaald?? Het logo van VTM is gewoon vtm in een ander lettertype en op het scherm weliswaar zonder oranje achtergrond. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Koen B Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Nieuwe VTM-logo is ongeveer duizend keer mooier dan het oude... Lettertype doet me zo ongeveer aan eind jaren 60, begin jaren 70 denken... Logo van Kanaal 2 is helaas wat minder. Lijkt sterk op dat van een of andere oostblokzender op Sirius (Tet?). VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
matthew_be_wvl Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Ik heb ook mijn twijfels bij het logo van 2BE, qua programma's is er helemaal niets veranderd! Alleen Lost in Tokyo komt erbij. Ik dnek dat 2BE het niet (veel) beter zal doen dan Kanaaltwee. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 In België zijn over het algemeen gewoon twee zenders het grootst, en dat zijn één en VTM. Ik denk niet dat 2BE daar veel verandering in gaat brengen...
edbe Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 ik vindt de logo van VTM ook wel een betere hand is gedaan, de logo van 2BE is weer ff wennen 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen