Ga naar inhoud


VTM/2BE in het nieuw


Elwin

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag zijn VTM en Kanaaltwee (nu 2BE) in een nieuw jasje gestoken. Ook de sites www.vtm.be en www.2be.be zijn aangepast. Wat vinden we van de nieuwe huisstijl van VTM en 2BE?

 

Ikzelf kan VTM en 2BE niet ontvangen, dus op TV kan ik niet zien hoe ze eruit zien. Het logo van VTM vind ikzelf erg leuk, alleen het logo van 2BE vind ik erg tegenvallen. De sites zijn wel erg mooi in elkaar gezet! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


ach, is't zover ? we wachten met spanning tot vanavond om de nieuwe huisstijlen eens te bekijken.

het 2BE logo vind ik ook mooi gevonden, ook met de naam zelf kan je alle kanten uit.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe VTM-logo is ongeveer duizend keer mooier dan het oude... Lettertype doet me zo ongeveer aan eind jaren 60, begin jaren 70 denken...

 

Logo van Kanaal 2 is helaas wat minder. Lijkt sterk op dat van een of andere oostblokzender op Sirius (Tet?).

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...