Gast zoet Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 ome merde ik zit op 19de etage links geen beeld op de turksat 42 oost, wil je der even naar kijken>? gr soet
Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Wel leuk, twee op elkaar geplakte flatgebouwen grtzzzz.. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Pestvogel Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Nooit geweten dat alle sat4allers in dezelfde flat wonen !
omanski Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Citaat: Nooit geweten dat alle sat4allers in dezelfde flat wonen ! Ja....en de beneden-woningen zijn voor de ouderen onder ons gereserveerd... Woningstichting heet Toxic-verzorgd-wonen.....als service krijg je gratis gebruik van een Rollater, ik heb er eentje met kickstarter.... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Pestvogel Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Ja....en de beneden-woningen zijn voor de ouderen onder ons gereserveerd... Vandaar dat mij een appartement op de eerste etage werd toegewezen!Moest van armoe een kabel abo nemen !
Patman Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: omanski .....als service krijg je gratis gebruik van een Rollater, ik heb er eentje met kickstarter.... en ik eentje met een navigatie systeem DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Fiene56 Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Spaart ok een hoop geld. Geen gordijnen meer nodig. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
arie kanarie Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Citaat: Woningstichting heet Toxic-verzorgd-wonen.. en Ome Merde als huismeester. Om de kosten te drukken moest merde het maar ff zwart aansluiten grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
xilorp Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Man man wat een geslijm zeg. Geen kijk die flat man man. Sorry Merde maar je hebt er een zooitje van gemaakt. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
omanski Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Citaat: Geen kijk die flat man man. Sorry Merde maar je hebt er een zooitje van gemaakt. @xilorp, Ja, dat vind ik eigenlijk ook....laat Toxic als huisbaas, Merde als huismeester maar eens even op de vingers tikken... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
joop905 Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Appartement 14a zou graag zijn schoteltje beter afgesteld hebben
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 het is het modhouse met de onderste etages voor ereleden merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Nou, Ome Merde..... kan je mij dan niet ff helpen met die van mij ? ik heb er maar 1 tje....
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Citaat: het is het modhouse met de onderste etages voor ereleden gelukkig, dan heb ik nog een beetje uitzicht en daglicht... de bovenliggende appartementen hebben altijd kunstlicht aan. gave fotomontage merde, cheers Our Darkness Anne Clark
Fiene56 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Dan doe mij maar een appartement met zicht op het westen. Welke etage speelt geen rol. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen