Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Hallo, Sedert enige tijd kan ik geen CD's of DVD's meer branden. Ik heb Vista op mijn Dell staan Als ik het brandprogramma Roxio creator de, welke geleverd is bij mijn Dell, wil starten, dan geeft hij de foutmelding: " No drive detected" Als ik dat ga onderzoeken bij apparaatbeheer, dan geeft hij prachtig weer: ' tsstcorp DVD+-RW TS H 653A aan en bij eigenschappen: " Dit apparaat werkt correct" Wie weet raad en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 kan je vanuit Vista zelf wel CD's of DVD's branden ? heb je al eens een herstelpunt teruggezet ? programma al eens overnieuw geïnstalleerd ? al eens vreemd gegaan met Nero ? merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: Ome Merde kan je vanuit Vista zelf wel CD's of DVD's branden ? heb je al eens een herstelpunt teruggezet ? programma al eens overnieuw geïnstalleerd ? al eens vreemd gegaan met Nero ? merDe ik heb inderdaad al wel eens een herstelpunt terug gezet en ook nog wel eens van een tijd geleden..... geen oplossing programma ook al opnieuw geinstalleerd.... geen oplossing vreemd gegaan met Nero?... ik heb alleen een oude versie 6, maar die heeft compatibiliteitsproblemen met Vista verder weet ik het niet groeten van ppoetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Crest Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Dan is de versie van je brandprogramma te oud. Met je dvd writer heb je kennelijk een update van je brandprogramma nodig.
ronaldsl Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 even de drive verwijderen in configuratie - apparaatbeheer en pc ff opnieuw opstarten. ronald
Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: ronaldsl even de drive verwijderen in configuratie - apparaatbeheer en pc ff opnieuw opstarten. ronald Helaas Ronald, dat is het ook niet, heb ik al geprobeerd en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Origineel bericht van: Crest Dan is de versie van je brandprogramma te oud. Met je dvd writer heb je kennelijk een update van je brandprogramma nodig. Ook dat is niet het goede antwoord, ik ben helemaal up to date met Roxio, na controle via de website en wederom de hartelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
ronaldsl Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 heb je al even HEEEL hard geblazen in de drive .... misschien wat stof ronald
Crest Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Probeer eens een ander brandprogramma. Nero of imgburn of zo. En kijk of het daar wel mee gaat. Een Nero demo kun je downloaden van www.nero.com
Ome Merde Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 of Alcohol 120%, daar kan je ook een trial van proberen, werkt ook onder Vista merDe deze ruimte is te huur
jeevanhoof Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 hoi, probeer eens om via de mediaplayer te branden. als dit wel lukt is er wat mis met roxy. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Poetsdoekje Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: Crest Probeer eens een ander brandprogramma. Nero of imgburn of zo. En kijk of het daar wel mee gaat. Een Nero demo kun je downloaden van www.nero.com Ja, de trialversie van Nero werkt, dus het ligt niet aan de brander, die werkt goed maar aan de Software. Nu heb ik Roxio bij de pc van Dell gekregen, dus daar moet iets mis mee zijn, kan alleen niet uitvogelen wat er nu verkeerd aan is. Heb programma volledig volgens de Vista wijze verwijderd. Heb de orginele CD van Roxio het programma weer ge-installeerd, maar blijft dezelfde fout aangeven, ra, ra, hoe kan dat en de groeten van poetsdoekje P.S. Nero 8 is wel heel errug mooi, jammer dat de trailversie over een aantal dagen is afgelopen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Penthe Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Dit heb ik met Nero die ziet mijn Optiarc drive in mijn Acer 5520 laptop niet, waarschijnlijk ondersteund roxio je drive niet.
theparasol Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 ASPI layer problemen, nero heeft hier zijn eigen layer voor. Probeer eens: Frog ASPI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen