Timm1983 Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Hallo allemaal Morpheus is al van mijn hardeschijf verwijdert, maar ik kan de Morpheus toolbar niet verwijderen, ik krijg de melding dat ik de machtiging niet heb het bestand te verwijderen. Hoe kan ik toch dit bestand verwijderen? Ik werk met Windows Vista. Alvast bedankt voor de hulp Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Ome Merde Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 de Morpheus toolbar staat bekend als adware. effe de beesje-scanner er over heen (ad-aware 2007 en als toetje Spybot 1.5.2 er achter aan) merDe deze ruimte is te huur
Timm1983 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb Adaware 2007 en Spybot laten scannen en dan nogmaals geprobeerd om op de hardeschijf de map Morpheusbar te verwijderen maar ik blijf dezelfde melding krijgen, dat ik geen machtiging heb, weet er iemand waar en hoe ik mijn machtigingen kan aanpassen, zodat ik die map wel kan verwijderen. Alvast bedankt Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast hummiesat Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Adaware en Spybot runnen in Administrator mode of anders de UAC tijdelijk uitschakelen.
Crest Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Probeer eens in de veilige modus Morpheus software te verwijderen. Dat doe je door tijdens het opstarten op F8 te drukken. Dan krijg je een menu waarin je kunt kiezen voor veilige modus. Wat je ook nog kunt doen is het uninstall programma als administrator starten. Dat doe je door rechts te klikken op het uninstall iccontje en dan te kiezen voor administrator. Verder kun je op http://www.vistainfo.nl/vista_workshops/vista_workshops/word_zelf_de_baas_over_windows_vista.html kijken om te zien of daar de oplossing bij staat.
Timm1983 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 De map Morpheus toolbar op de harde schijf heb ik kunnen verwijderen door een volledige systeemscan uit te voeren in Adaware 2007. Na een volledige scan kreeg ik geen melding meer dat ik geen machtiging heb de map te verwijderen. Bedankt om me te hebben geholpen! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen