knol Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 ik probeer er achter te komen wat de beste oplaadbare batterijen zijn,(Ni-Mh)penlights,ik heb op googl;e gezocht,maar overal kom je niet verder,de consumentenbond heeft laatst getest maar dus moet je weer lid zijn om het te lezen,wie kan mij een beetje op weg helpen,ik kom er echt niet achter Dreambox 7000s draaibaar
wammeswaggel Geplaatst: 1 maart 2008 Geplaatst: 1 maart 2008 Mijn ervaring: de accu's van GP. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 maart 2008 Moderator Geplaatst: 2 maart 2008 Googel maar eens op Ansmann, dan kom je diverse testverslagen tegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ou-Tannu Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 die deel ik met je! hoewel in mn maglite (zaklamp) D-Cellen van de lokale verstiching van lands supermarkt ( je weet wel die met die met de A ook oplaadbaar. en voor dat geld in de actie aanbieding die 1x per jaar geld Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
JohnnyBee Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Kijk ook ZEKER de batterijen van "Sanyo" van het type "ENELOOP" er eens op na, deze houden hun lading voor zeer lange tijd vast, dus geen platte batterijen meer klaarliggen tegen dat je ze nodig hebt !!!! Ik wil geen andere meer !!!! Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Gast Koenios Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Hangt er van af voor wat je de batterij gaat gebruiken, daarmee bedoel ik: moet het in 1 keer een grote stroom kunnen leveren of moet de batterij een constante stroom leveren, maar zo lang mogelijk meegaan... ps: je kan ook wel wat aan je oplader foefelen greetz
Ou-Tannu Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 een goede lader is t halve werk ja.. nu nog ff een 5 bay lader bouwen voor mn D-Cellen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen