rene1710 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Hallo, Ik ben in het bezit van een Philips ktv, type: 28 PW-9525/12R. Sinds kort krijg ik spontaan blauw beeld. Dit gebeurt steeds vaker. Na ongeveer 2 a 3 seconde springt de TV weer op normaal beeld. Het geluid verdwijnt ook in deze secondes. De TV is circa 6 jaar oud, maar staat bijna de hele dag aan. Moet ik de TV als bijna overleden beschouwen? Het ligt niet aan mijn decoder, daar ben ik al van overtuigd. Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is? ;\) Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
hansje2 Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 hangup van de tv, de watchdog komt in en die reset alles. weet je om te gaanmet het service menu? daar kun je de optie voor EPG flashram uit zetten, dit wordt in NL toch niet gebruikt. het kan zijn dat er rare data in dit geheugen komt waar de set op vast loopt.
rene1710 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Ga ik even proberen te vinden waar dat precies zit. Ik neem aan dat je het sevice menu van de Topfield bedoel. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Snurker Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Origineel bericht van: hansje2 hangup van de tv, de watchdog komt in en die reset alles. Citaat: Ik neem aan dat je het sevice menu van de Topfield bedoel. Sommige mensen kan en wil ik niet begrijpen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
rene1710 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Ik heb het hele menu van de Topfield doorgespit, maar kan het service menu niet vinden. ( Topfield 5510 ) Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Hellum Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 het service menu van je TV wordt bedoeld. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
rene1710 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Excuseerd u mijn domheid, anders vroeg ik het niet. Ik ga wel weer even spitten. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Snurker Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 062596 osd S ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
rene1710 Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Geplaatst: 2 maart 2008 Hallo snurker, We zijn niet allemaal zo intelligent zo als jij misschien, maar geef graag een normaal antwoord of anders geen Mvg Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Snurker Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Ik gaf je gewoon de inlogcode voor het servicemenu van de Philips. Die andere opmerking was voor iemand die blijkbaar geen tijd neemt om een tekst te lezen. Maar de vraag is nu...heb je die servicecode al kunnen gebruiken ? Snurker (echt niet zo boeman als je denkt hoor) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
rene1710 Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Geplaatst: 3 maart 2008 Beschouw mijn vorige mail maar als niet verstuurd, sorry!!!!!!!! Ik ben zelf a-technisch, m.a.w. waar kan ik deze code vinden? nogmaals mijn excuus! Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
rvs4all Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: rene1710 Beschouw mijn vorige mail maar als niet verstuurd, sorry!!!!!!!! Ik ben zelf a-technisch, m.a.w. waar kan ik deze code vinden? Op de vorige pagina? (Hint: het begint met 06 en is geen telefoonnummer) Rob.
rene1710 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Rob, Ik ben inmiddels in het servicemenu geweest. Ik denk dat ik alles heb doorgespit, maar de optie EPG flashrom heb ik niet kunnen vinden. Wel de optie : next vieuw / epg. Ik denk niet dat jij dat bedoelt. Even wezen googlen, en daar werd ook al verteld dat je voorzichtig moet zijn deze instellingen te veranderen. Mij vraag daarom nog even : waar staat exact de optie : EPG flashrom, of is dit hetzelfde als nextvieuw/epg, want deze optie staat wel aan. Ik hoor het wel weer. Alvast bedankt voor je medewerking. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
rene1710 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Rob, Ik ben toch weer even verder aan het spitten gegaan. Op een gegeven moment kwam ik de optie : nextvieuw / epg tegen. Daarachter stond Flashram. Deze optie kon ik uitschakelen en heb dat dan ook gedaan. Is dit hetgene wat jij bedoelde? Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen