Gene 1225 Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 tja, lap het is zover : ik heb geen beeld meer en ook geen bericht ontvangen van TVV met de vraag om te abonneren . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
digitaal kijker Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 is het niet rond 20 uur dat ze op zwart gaan voor iedereen om niet problemen te hebben met kijkende kinderen die opeens zo een konijntje zien rondhuppellen ?????? Origineel bericht van: Gene 1225 tja, lap het is zover : ik heb geen beeld meer en ook geen bericht ontvangen van TVV met de vraag om te abonneren . Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Edwin Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Ik heb nog steeds beeld. Waarschijnlijk komt dat omdat de kaart nooit update in deze ontvanger. Moet hem in een andere ontvanger steken elke maand om de updates te krijgen. Denk wel van het thema pakket te nemen, ik zou willen dat TVV bljft bestaan, en hoop zou toch een klein steentje bij te dragen. Edwin
digitaal kijker Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 die ene klant gaat het niet doen hoor, maar tis mooi van jou dat je dit doet, ik heb al themmapakket van nederland en TVV erbij zou erg stom zijn voor 1 zender maar. Origineel bericht van: Edwin Ik heb nog steeds beeld. Waarschijnlijk komt dat omdat de kaart nooit update in deze ontvanger. Moet hem in een andere ontvanger steken elke maand om de updates te krijgen. Denk wel van het thema pakket te nemen, ik zou willen dat TVV bljft bestaan, en hoop zou toch een klein steentje bij te dragen. Edwin Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverster Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 @Simean, Citaat: Of ze zitten met een schrikkeljaarbug Iedereen liep lang lang geleden te roepen over het jaar 2000 maar over het schrikkeljaar hoor je niet veel terwijl dat toch best veel problemen met zich meebrengt. Goeie opmerking , had ik ook al over nagedacht de laatste dagen gezien de "normale" update problemen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Andre1 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: Edwin Denk wel van het thema pakket te nemen, ik zou willen dat TVV bljft bestaan, en hoop zou toch een klein steentje bij te dragen. Edwin Ik ben het met je eens. Ik neem ook het thema pakket.
Gast satfreak07 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb het pakket ook genomen 't zijn toch maar een kleine 2 eurotjes per maand en met disc.science en MGM is toch al iets
digitaal kijker Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 vandaag ook de brief gekregen dat ik een abbo erop heb,heb 5 dagen bedenktijd of ik het neem of niet. Origineel bericht van: Bullssattv ik heb gekregen een brief van TVV ! Dat Themapakket is goedgekeurd !!!!! Groeten Bullssattv ! Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
thierry Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 heb het ook genomen ze doen hun best en het zal wel beteren denk ik hopelijk komt sf channel in de toekomst dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen