Ga naar inhoud


Toekomst Tele2 bij CanalDigitaal?


Gast n.kalden

Aanbevolen berichten

ja downgraden lukt wel, alleen betaal je toch de volle mep tot einde contract. Ik heb mijn tele 2 abo dus ook vroegtijdig opgezegd, want je weet niet wat er gebeurd met het abonnementsverhoging indien tele 2 wel blijft uitzenden. Ik vertrouw die gasten niet, de afgelopen 3 seizoenen hebben ze al meerdere malen blijk gegeven van amateurisme. (verkeerde teletekst, geen aankoniding welke wedstrijd, na 1 1/2 jaar kon het opeens wel goedkoper, 2e kanaal is technisch gezien een aafnfluiting etc). Maar ja, ik had al voor 1 kaart alle abo opgezegd per 1 sept. maar ik werd gebeld door CD en prompt kreeg ik een brief waarin stond dat ik mijn abo toch had verlengd! Weer actie moeten ondernemen, stelletje floepers. Dus, bewaar ook de schriftelijke bevestiging!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens de VI heeft de NOS de rechten verworven en gaat de eredivisie met een eigen kanaal beginnen, ik zou iig tele2 opzeggen.

 

Het zou natuurlijk logisch zijn als de eredivisie voor en breed platform gaat kiezen en dus ook de schotel gaan bedienen.

 

Bedenkelijk is dat men waarschijnlijk voor pay per view gaat en niet voor een abo (dit is een aanname voor mijn rekening).

 

Nederland zal nooit een echt pay per view land worden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keuze voor de echte fan wordt groter. Een abo op alles, op een team, op uitwedstrijden of de thuiswedstrijden of gewoon af en toe een wedstrijd. Of dit op de sat doorgaat, moet ik nog zien. Via de kabel is 90 procent van het geld te verdienen, en we hebben gezien dat je daar meer keuzes hebt. Het heeft 2 en een half jaar geduurd voordat het tweede kanaal er kwam op de sat, en de beeldkwaliteit is nog steeds bedroefend. Dat er betaald moet worden is duidelijk. Maar je hebt de keuze toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet voor niets dat het voetbal nu op elk platform met twee kanalen te krijgen is... De ECV zal niets exclusief doen(!) Daar hebben ze van geleerd. En de Satelliet met bijna 1 miljoen potentiele kijkers is geen kleintje...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het is niet voor niets dat het voetbal nu op elk platform met twee kanalen te krijgen is... De ECV zal niets exclusief doen(!) Daar hebben ze van geleerd. En de Satelliet met bijna 1 miljoen potentiele kijkers is geen kleintje...


Dat klopt maar ze kunnen dan niet alles aanbieden zoals ze bedoelen, dan zou je namelijk maximaal negen kanalen moeten hebben voor het geval iedereen tegelijk speelt (dat komt overigens zelden voor, meestal alleen de laatste speelrondes). Wellicht dat 4 of 5 kanalen volstaat maar ik zie dat op de sat en op digitenne niet snel gebeuren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus meestal te doen met 2 kanalen.

 

Behalve de laatste (twee) ronden als alles tegelijk gespeeld wordt... Maar dan krijgen we weer een gezellig `switch´ kanaal(!) plus alleen op (alleen gedeeltelijk) de kabel en (alles via) IPTV alle wedstrijden te gelijk

 

Totaal als ze alles slim indelen mis je per seizoen (ik dacht ff zo uit het koppie dat de laatste 2 ronden alles tegelijk gespeeld werd) 14 wedstrijden

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe kan je nou alles uitzenden op twee kanalen als er bijvoorbeeld op een zaterdagavond 5 wedstrijden tegelijk bezig zijn, komt bijna ieder weekend voor!

 

na elkaar uitzenden , net als in het verleden met versatel via de sat

 

die hadden ook maar 1 kanaal

 

( je kunt ze toch niet alle 5 tegelijk kijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
Citaat:
Hoe kan je nou alles uitzenden op twee kanalen als er bijvoorbeeld op een zaterdagavond 5 wedstrijden tegelijk bezig zijn, komt bijna ieder weekend voor!


na elkaar uitzenden , net als in het verleden met versatel via de sat

die hadden ook maar 1 kanaal

( je kunt ze toch niet alle 5 tegelijk kijken)


Maar één van de onderdelen van de nieuwe service is juist dat de liefhebber de wedstrijd van zijn cluppie live kan kijken, dat achteraf kijken werkt niet, vooral niet als de uitslag bekend is.

Dan zullen de fans van de kleinere clubs, die bijna nooit of het "hoofdkanaal" zitten zeker niet een pay-per-view betalen.

De uitgebreide service kan dus alleen als er meerdere en minimaal 5 kanalen beschikbaar zijn zoals in Duitsland(Premiere), Frankrijk(Kiosque) en Spanje(Taquila)

Ik zie dat op de sat niet gebeuren want te duur en op digitenne kan het eenvoudigweg niet eens want geen ruimte. Alleen IPTV en digitale kabel zouden geschikt kunnen zijn.

Komt die uitgebreide service er niet dan zal het aantal abonnees blijven hangen op het huidige peil, circa 300.000.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee kanalen is echt genoeg.... Alleen tijdens de laatste twee ronden niet....

Vrijdag 1 (of 2) wedstrijden

Zaterdag 2 Wedstrijden

Zondag 12.30 2 wedstrijden

Zondag 14.30 2 wedstrijden

Zondag 16.30 2 wedstrijden

Totaal 9 (of 10) Wedstrijden.... Genoeg dus...

 

Tijdens de laatste twee ronden zijn er dan wel 7 extra zenders nodig... Misschien dan tijdelijk voor die twee uurtjes twee keer per jaar een thema kanaal gebruiken en alles kan ook via de satelliet live... Geen probleem dus(!)

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zondagwedstrijd van 12.30 gaat eruit op verzoek van de supporters, die vinden het te vroeg. Dan blijven er maar twee tijdstippen over op de zondag en is die combinatie dus niet mogelijk. Bovendien leert de praktijk dat er vaak niets terecht komt, zo is er dit seizoen meer dan regelmatig geen wedstrijd om 12.30 uur terwijl dat wel was beloofd.

 

Tenslotte krijg je schema niet voor elkaar, dwarsliggende burgermeesters, koopzondagen en weet ik veel wat al niet meer zijn de boosdoeners.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...