Rico H Geplaatst: 5 maart 2008 Delen Geplaatst: 5 maart 2008 Origineel bericht van: Fransyvy Als iemand de T90 wil komen ophalen en hem dan zelf wil repareren dan is hij welkom. Gratis en voor de niks.... Je hebt PM. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fransyvy Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2008 Nu heb ik dus 2 geinteresseerden in de oude schotel. Het lijkt me het eerlijkst dat JaJa en Rico en of anderen even een heel klein bod, per PM, doen. Je mag ook een zeer goede argumentatie geven waarom je hem wilt hebben ipv een bod. De nieuwe T55 hangt en doet het prima! Nu nog even naar de buurman met de rekening. Fransyvy Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rico H Geplaatst: 5 maart 2008 Delen Geplaatst: 5 maart 2008 Nogmaals pm. Rico PS vergeet niet je handtekening aan te passen door de 90 te vervangen door 55 ! Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fransyvy Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2008 De T90 gaat naar Jaja die een familielid heeft die graag wil gaan wokken. Bedankt voor jullie steun en adviezen. Fransyvy Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 6 maart 2008 Moderator Delen Geplaatst: 6 maart 2008 Ik ben wel benieuwd of hij dan kan ontdekken wat er mis is met de schotel. Jaja, horen we hoe het afloopt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jaja Geplaatst: 6 maart 2008 Delen Geplaatst: 6 maart 2008 Natuurlijk horen jullie dat!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fransyvy Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Jaja heeft vandaag de schotel opgehaald. Vanmorgen is Henksat langs geweest om de T55 nog een beetje beter af te stellen en nu werkt hij super! Henksat en ik hebben de schotel nog eens even bekeken en hij was toch wel zichtbaar wat krom . Jaja gaat hem helemaal nameten en zal dan wel zijn bevindingen aan jullie laten weten. Fransyvy Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 9 maart 2008 Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Origineel bericht van: Fransyvy Henksat en ik hebben de schotel nog eens even bekeken en hij was toch wel zichtbaar wat krom . Wat zegt je buurman, of praat je niet meer met hem. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Testertje Geplaatst: 9 maart 2008 Delen Geplaatst: 9 maart 2008 Mocht de verzekering moeilijk doen kun je het als volgt oplossen. Zo heb ik ook een gevalletje stormschaden gehad met 2 antennes. Een antenne GPA was de top uitgebroken. De andere was een Jagie beam waar een element van stuk was. Dit wilden ik aan de verzekering opgeven die gelijk moeilijk begon te doen en om een offerte enz. begon te vragen. Hierna heb ik mijn leverancier in Brielen gebeld die mij vertelde dat ik deze antennen dus nooit zelf moest repareren. Aangezien ik een klimmast van 18 mtr hoog heb en de monteur uit Brielen er zonder hoogwerker niet bij klimt/kan werd mijn eerste aanvraag voor de verzekering van € 80.00 nu opeens € 1500.00 Niet leuk maar we hebben met de verzekering nu een schikking getroffen van € 680.00. Uiteraard komt er nu een totaal nieuw antennen park en moet ik het natuurlijk wel zelf maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jaja Geplaatst: 10 maart 2008 Delen Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: jaja Natuurlijk horen jullie dat!! Inmiddels heb ik het volgende gedaan. Ik heb de schotel nagekeken op schade. Ze heeft meer schade opgelopen als op het eerste gezicht leek. De grote schotel is scheluw de kleine schotel is verbogen. De beugels van de kleine schotel zijn verbogen. Ik ben begonnen met het uit elkaar halen van de schotel. Vervolgens heb ik de grote schotel recht gebogen dit heb ik gedaan door de zetrand met de handen weer in model te buigen. Aan een zijde was de schotel verbogen vermoedelijk door het tegen de muur slaan het gevolg van de val van de ladder. Hierna heb ik de beugels gericht. Een beugel was naar onderen gebogen. De kleine schotel was een beetje naar binnen gebogen om de linkse beugel. Dit was het moeilijkste karwei. Alle moeren, bouten en plaatschroeven heb ik vervangen door r.v.s. Eigenlijk zouden ze dit bij de produktie in de fabriek moeten doen. Kostenpost 10 euro. Iedereen die een nieuwe schotel plaatst zou dit in overweging kunnen nemen. Krijg je tenminste geen roeststrepen. De schotel is klaar en in een zeer goede staat. Nu het plaatsen nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Hoeveel tijd was je er nu aan kwijt? Want tijd kost natuurlijk ook wat he Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jaja Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Ik zou de klus in een uur gedaan kunnen hebben maar ik heb alles onderhanden genomen. Mij gaat het om het hobbeyen en iets beter maken dan het fabrieksmatig is. Als ik de tijd in uurloon zou omzetten had ik beter een nieuwe kunnen kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Origineel bericht van: jaja Ik zou de klus in een uur gedaan kunnen hebben maar ik heb alles onderhanden genomen. Mij gaat het om het hobbeyen en iets beter maken dan het fabrieksmatig is. Als ik de tijd in uurloon zou omzetten had ik beter een nieuwe kunnen kopen. Ik ben toch benieuwd wat de resultaten straks worden, niet zozeer van het ding eventueel verstevigen, echter wel van de ontvangst over de volle breedte van de range die deze wok heeft. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jaja Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Dat ben ik eigenlijk ook. Het duurt nog even voor dat ik ze plaats. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 11 maart 2008 Delen Geplaatst: 11 maart 2008 Hoe heb je die schotel trouwens weer in model gekregen? Voor zover die weer helemaal recht is natuurlijk. Eeerlijk gezegd heb ik er een beetje een hard hoofd in. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen