gattaccio Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 hoy ik heb me een mediacenter gebouwd met de restante onderdelen die ik had. Nu heb ik een beetje zitten rond zoeken en zou graag een linux systeem willen installeeren. Maar ik heb nog nooit met linux gewerkt en zou zo graag willen beginnen. zou graag freevo willen installeren. kan iemand mij stapgewijs helpen of doorsturen.
Psychosammie Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Ik zou eens op zoek gaan naar een distributie met MythTV erin. Dan ben je in een keer klaar. Kan je al genoeg van leren. Klik Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gattaccio Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Geplaatst: 3 maart 2008 bedoel je een iso of moet ik eerst een linux versie installeren en dan verder gaan met mythtv. sorry voor de domme vragen maar heb nog noit linux gebruikt.
Psychosammie Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Je kan eerst zelf een Linux distributie installeren en daarna MytTV. Maar in het filmpje kan je zien dat ze KnoppMyth gebruiken. Dat is een Linux (Knoppix) met geïnstalleerde MythTV. Ben je dus in een keer klaar. Gewoon proberen zou ik zeggen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satmate Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 geexbox is ook aardig. kijk ook eens naar VDRlive, of MiniDvbLinux, EasyVdr. Diverse versies zijn als Live versie te verkrijgen,dit start op van cd/dvd, en laat zich vaak makkelijk installeren op hardeschijf,of usb memorystick.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen