ronaldsl Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Ik wil met telnet naar mn box dus... start - uitvoeren - telnet telnet 192.168.1.253 {enter} en dan zegt ie ONGELDIGE OPDRACHT.... Zie ik nu iets over het hoofd ? Heb ik een blackout ? Ronald
Zilverster Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 @ronaldsl, Eerst de o van openen opgeven, daarna IP adres ? Citaat: Microsoft Telnet> o < ENTER> ( naar )IP adres Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
theparasol Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: ronaldsl en dan zegt ie ONGELDIGE OPDRACHT.... Leuk he dat vista? Daar zit het standaard niet meer in. Ander OS? telnet kan ook gewist zijn, is nl niet native in shell aanwezig.
Crest Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Heel eenvoudig op te lossen. Druk op de startknop, dan bij zoekopdracht starten "cmd" invullen zonder de "". Dan zie je cmd bovenin het vester staan. Dan aanwijzen, rechts klikken en als administrator starten.
Ome Merde Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 start --> uitvoeren --> cmd --> telnet 192.168.1.253 uiteraard moet telnet geactiveerd zijn: start --> configuratiescherm --> Programma's en onderdelen --> Windows-onderdelen in- of uitschakelen en dan zoals hieronder : merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Hoge Klikerdeklik-klik factor maar dan gaat het wel weer werken (Betere) Alternatieven: Je kunt ook even googlen op "putty" Recent ontdekte ik ook nog eens "poderosa" Met beiden kun je ook connecties per serial port en ssh maken, al met al iets meer toegevoegde "waarde" per klik.
Zilverster Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 @theparasol, Citaat: Leuk he dat vista? Daar zit het standaard niet meer in. Tja, dat kan natuurlijk ook ........... Wie denkt er nu aan Vista , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ronaldsl Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Ome merde bedankt, dat was de oplossing. ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen