duc748 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 hallo alle. kan iemand mijn vertellen waarom deze er op zit, en waar die voor dient.?? in de setup van deze speler kun je niks vinden over deze aansluiting..
duc748 Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Geplaatst: 3 maart 2008 oke danku. daar kan ik zelf ziks mee toch?? of andere trukjes. mvg
Alfi Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Lijkt op een RS 232 aansluiting. Je kunt voor de grap eens proberen om er een terminal aan te hangen en kijken of er data uitkomt. Alfi. DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
duc748 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Geplaatst: 6 maart 2008 @alfi WoW dit gaat iets boven mijn pet denk ik, terminal aan te hangen.??? meer info graag MVG
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Haha, als dat je niet zegt kun je het maar beter laten rusten Mischien dat Hyperterminal je meer zegt? Je zult iig een passende kabel moeten hebben.
duc748 Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Geplaatst: 9 maart 2008 hahaha ja Hyperterminal die ken ik wel. maar hoe kom ik achter het ip adres van mijn LG.??
theparasol Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Ik denk dat die poort met een serieel protocol werkt. Heb je een speciale cli kabel voor nodig die van rj-45 naar serieel gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen