Gast Roland2 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Hallo Ik ben van plan om 2 schotels te hangen en via switch aan een ontvanger hangen, 1 schotel heeft een single LNB met 2 uitgangen, kan ik deze LNB aan een switch aansluiten? Er moet een schotel zijn met en Twin LNB anders kan ik niks doen.. 1ste schotel met Twin LNB word de 19E en gaat 1 uitgang naar mijn ontvanger (via switch) en de andere uitgang gaat rechtstreeks naar men pa zijn ontvanger. 2de schotel met single LNB word de 28E en gaat naar mijn ontvanger (via switch) Gr Roland
WPW Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Zet op alle 2 de schotels een twin lnb met 2 switches, dan heb je 2 kabels, 1 voor jou en 1 voor je pa. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Roland2 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Men pa wil enkel de 19E voor de duitse FTA, de rest zegt hem niks, maar volgens mijne vorige post moet dat werken?? want er is een switch onderweg
Mojo Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Citaat: een single LNB met 2 uitgangen Deze snap ik niet. Een single LNB heeft 1 uitgang. Een Twin LNB heeft er 2. Jij hebt beide LNB's nodig. De Twin LNB zet je in de schotel die op Astra 1 staat en de Single LNB zet je in de schotel die op Astra 2 staat. Op de switch sluit je 1 kabel vanaf de Twin LNB aan + de kabel die vanaf de Single LNB komt. Uiteindelijk sluit je jouw ontvanger op de switch aan en de ontvanger van jouw pa sluit je rechtstreeks op de Twin LNB aan. Mocht je WPW's raad opvolgen (zou ik doen) let dan wel op de isolatie waarde van de switches. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen