TEUNISSEN76 Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Mijn topfield gaat heel soms als een stroboskoop uit , je hoort het inschakel relais dan ook klapperen (+/- 30 hz) . Kan het zijn dat als de contacten van het relais ingebrand zijn dat hij dan direkt weer uitschakeld, en weer inschakelt??? Is het relais na het uitsolderen open te maken om te reinigen, heeft iemand toevallig ervaring hiermee.? Of is het toch een software matige uitschakeling?
WPW Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Harddisk al eens losgemaakt? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
TEUNISSEN76 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 nee, die werkt overigens wel prima.
Gast jameslast Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Heb ik ook wel eens gehad. In mijn geval was het apparaat te slecht gekoeld. Ik heb hem toen op hoge pootjes gezet (hij staat namelijk op een grote versterker) Sindsdien weinig meer gezien. Het ging inderdaad wel een paar keer per seconde aan en uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen