Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Het werkt bij mij nu redelijk, maar ik ben niet helemaal tevreden.

 

En dit is mijn laatste ontvanger van Topfield,

zij hebben mij echt zeer teleur gesteld.

 

Ik heb hierover een brief gezonden naar een consumenten programma

meer mensen moeten dat maar gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

@ aquasat.

 

Heb vanmiddag met de leverancier gesproken deze zegt dat het probleem NU bij de importeur ligt deze zijn deze hardware modificatie begonnen en moeten nu maar zorgen dat het goed komt

Met andere woorden daar moet je zijn heb hem gewezen dat hij mij deze ontvanger geleverd heeft het enige wat hij wilde doen was de aston omruilen voor een powercam dit heb ik bijvoorbaat niet geaccepteerd , zal nu de imprteur maar is gaan benaderen hoe we dit voor mij en voor velen groot probleem gaan oplossen.

 

mvrgr Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar een opmerking, ik heb het vermoeden dat er met de modificatie geen rekening is gehouden met de verschillende boords, zo ook met de firmware lijkt het wel. De CAM bediening werkt met een buffer, bepaalde boords hebben een grotere buffer waar met de laatste firmware meer gebruik van word gemaakt, dat gaat fout met andere boords waar(via) de mod enigsinds ook gebruik van maakt. Ouder type boord=mod+firmware, later type=alleen firmware. Ouder type boord+firmware=problemen. Het zou handig zijn als we wat serie nummers hadden van modellen die goed werken zonder mod met de laatste firmware en nummers van modellen met mod en de laatste firmware die nog steeds dezelfde problemen hebben.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellemaal mee ééns

Maar dat moet of de distibuteur ( importeur) dan maar regelen of Topfield zelf.

 

we zouden het ook hier kunnen doen als dat mag en dan wil ik het wel doorsturen naar Korea ?????????????????? in de hoop dat ze er wat mee doen!

 

ga nu slapen morgen weer PC bouwen voor de Offshore.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunne wat proberen als de leden zin hebben, maar dan wel via PM omdat serie nummers als prive info kan worden gezien.

 

Dus heb je een model met(de CAM is niet belangrijk):

a) Laatste firmware ZONDER modificatie die goed werkt(en voorheen problemen had).

of

B) Laatste firmware MET modificatie die nog steeds NIET goed werkt (en dus al vanaf het begin problemen had).

of

c) Laatste firmware MET modificatie die goed werkt (en voorheen problemen had).

 

Stuur dan je serie nummer met A, B of C naar Sigma via PM (dus niet hier!).

 

Het subtype (7700, 7710) is ook niet belangrijk.

 

Uiteraard zonder garantie dat er iets gebeurt, maar nee hebben we en ja kunnen we krijgen van TF.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
We kunne wat proberen als de leden zin hebben, maar dan wel via PM omdat serie nummers als prive info kan worden gezien.

Prima voorstel en als ierdereen meedoet kunnen we naar mijn mening resultat boeken.
Ik heb zo net een PM aan Sigma gestuurd met mijn gegevens.
Nu nog maar hopen dat zoveel betroffenen hier gevolg aan geven.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
@ aquasat.

Heb vanmiddag met de leverancier gesproken deze zegt dat het probleem NU bij de importeur ligt deze zijn deze hardware modificatie begonnen en moeten nu maar zorgen dat het goed komt
Met andere woorden daar moet je zijn heb hem gewezen dat hij mij deze ontvanger geleverd heeft het enige wat hij wilde doen was de aston omruilen voor een powercam dit heb ik bijvoorbaat niet geaccepteerd , zal nu de imprteur maar is gaan benaderen hoe we dit voor mij en voor velen groot probleem gaan oplossen.

mvrgr Wim g


Waarom moet jij de importeur contacteren en doet je dealer dat niet zelf?
Jij hebt hem bij de dealer gekocht, de dealer kan zich richten tot de importeur, het is zijn aanspreekpunt.
Ik zou in u geval eisen dat de HDD er door de dealer uitgenomen wordt om te zien of de fout daar ligt. Ik zou ook vragen welke HDD er in zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Aquasat.

 

Volgens de dealer heeft de importeur het probleem overgenomen van de dealers(vind ik ook vreemd) heb de dealer aangesproken op zijn verantwoordelijkheid hij heeft mij een ondeugdelijk apparaat geleverd we hebben een pat stelling denk ik heb al eerder geschreven dat het hele gedoe van de terug roep actie via de dealers had moeten lopen maar men heeft anders beslist ik ga zo dadelijk maar eens proberen de importeur aan te spreken hoe nu verder met de TF (ik me wel aangemeld bij SIGMA )

 

mvrgr Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik had er ook al een mail aan gewaagt naar Tros Radar.
maar wat WPW nu doet. is een goede aktie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik had er ook al een mail aan gewaagt naar Tros Radar.
maar wat Zigma nu doet. is een goede aktie


Ik bedoel natuurlijk WPW, mijn excuses.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wim g

 

Zegt natuurlijk ook iets over de dealer zelf. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom die HW update via de importeur diende te lopen. Zorgt enkel voor bijkomende problemen.

 

Het erge van de zaak is dat ik een niet HW geupdate ontvanger met de nieuwste firmware getest heb met een 500 GB samsung schijf en TV Vlaanderen cam. Werkte perfect. Ik weet ook niet meer wat ik er moet van denken. Deze ontvanger werkte voor de firmware update niet met de cam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
@ wim g
Zegt natuurlijk ook iets over de dealer zelf. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom die HW update via de importeur diende te lopen. Zorgt enkel voor bijkomende problemen.

Volgens mij is dit onderwerp al erder aan de orde geweest.
Dat de update via de importeur dient te lopen is naar mijn mening niet wat ik in beeld heb.
Volgens mij ligt dit aan de dealer of deze voldoende kennis en mankracht in huis heeft.
Ik heb mijn TF7700 althans binnen een dag bij de leverancier (voor mij dus dealer) gemodificeert terug ontvangen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van een Topfield bezitter Fotos ontvangen en ik moet zeggen wat een amateuristisch gekloot zeg

 

een ic vervangen het ziet er niet uit

 

 

ik ga het weekend even kijken of ik een Excel bestand kan maken om de gegevens in te brengen over wat ik jullie aangeboden heb.

 

graag de gegevens aanleveren zoals WPW heeft gemeld.

 

ik weet ook niet of het dit weekend lukt. heb net een nieuwe baan.

 

verder wil ik even duidelijk maken dat als Topfield er niks mee doet ik hier niet op wordt aangekeken.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...