Toppers Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Citaat: Verder neemt de importeur volgens de berichtgeving op de website alleen de TF7710HDPVR modellen in behandeling. Andere modellen aanmelden via het registratie formulier heeft dus geen zin. Je zou eens moeten weten hoeveel Nederlanders en Belgen inmiddels toch proberen hun TF7700HD PVR op te geven. Citaat: Hoe kan dat formulier dan in vredesnaam gebruikt worden voor het registreren van de TF7700HDPVR modellen die dan via een omweg dit land zouden zijn binnengekomen zoals jij suggereert? Om in aanmerking te komen voor de modificatie heeft het inderdaad geen zin maar op eenvoudige wijze weet men exact wat ze hebben gemist aan handel. Vervolgens kan de importeur simpel aantonen aan Topfiel Korea dat de markt (lees afzet) groter is dan hun inkoop aantallen van afgelopen periode. Met deze gegevens (lees tools) kunnen ze een betere forecast opgeven richting Topfield Korea waarbij met meer ontvangers toch een lagere inkoopprijs kan worden afgedwongen. De importeur zit dan beter in het zadel en grijze import kan grotendeels worden voorkomen door de prijs op het zelfde peil te brengen als Duitsland. (Duitsland en Engeland hebben ieder een 5x hogere afzet dan Nederland)
aquasat Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Stel nu dat dit zo is, is dit dan niet beter voor de vlaamse en nederlandse klanten? Dan kan je een toestel kopen met marktspecifieke ondersteuning aan een betere prijs. Die grijze import zorgt ook maar voor frustraties bij de klanten die niet weten dat een TF7700HDPVR een grijze import is. Als een handelaar geen voordeel doet met grijze import zal hij het toch ook niet doen. De enige die nadeel zal ondervinden is degene die de toestellen grijs op de vlaamse en nederlandse markt brengt. Mijn visie op dit veel bediscusieerde onderwerp is dat de vlaamse en/of nederlandse importeur de druk op de ketel heeft gehouden bij topfield zodat het CI probleem opgelost is geworden. Dit is nu met een hardware upgrade, we zullen toch vlug zien of dit effectief het gewenste resultaat zal hebben. Er zijn reeds ontvangers gepatched en daarmee werkt de aston en TVV/CD cam nu wel. Het enige waar ik nog zekerheid over wil is dat het met enkel de harwareupdate is opgelost, dus zonder een bijkomende software update. Dit zal ik volgende week zelf wel testen.
wim g Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Is er iemand die een idee heeft over hoeveel TF 7710 HDPVR apparaten men praat die in aanmerking komen voor de hardwaremodificatie . mvrgr wim g
aquasat Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Sorry maar die beschuldigingen pik ik niet meer. Ik doe jou een voorstel om volgende week te komen kijken waar je op ingaat en nu noem je me een gezant. Wat wil je eigenlijk bereiken? Antwoord gewoon op de inhoud, daar heeft iedereen tenminste iets aan.
wim g Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Er word hier gepraat dat er al ontvangers geupdate zijn Ik heb op dit en ook op ander forums nog geen enkel bericht gelezen dat er resultaten bekend zijn wie is de eerste (ik niet ik wacht al meer dan 48 uur op een reactie van de imp) mvrgr. wim g
Gast satbird2002 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 hier ben ik weeer, om het even leuk te houden. stel er zijn 1000 bezitters van de 7710 in totaal. alleen de gedachte dat iedereen het binnen een week het verstuurd en terugkrijgt lijkt onmogelijk. elke werkdagdag 200 van deze 7710 ombouwen, zal echt niet gaan. misschien dat rebox tijdelijke krachten heeft ingehuurd om de wijziging te gaan doen, lijkt me sterk. dus ik denk dat we de eerste weken geduld moeten hebben, en of de dealers de 7710 mogen ombouwen lijkt me ook van niet. dus alles is gericht op rebox en zijn kunnen.
Toppers Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Beste aquasat, Kijk nog eens goed !!!!!!, het was niet aan jouw gericht. Het is geschreven in reactie op het bericht van AZtv !!! Nog steeds boos ???? en mag ik nu weer komen voor de foto's ???
aquasat Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Je moet nu niet terug krabben. Er staat duidelijk van voor, antwoord maar inhoudelijk want dat doe je duidelijk niet meer op m'n laatste inhoudelijke post.
Gast AVFreak Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: satbird2002 hier ben ik weeer, om het even leuk te houden. stel er zijn 1000 bezitters van de 7710 in totaal. alleen de gedachte dat iedereen het binnen een week het verstuurd en terugkrijgt lijkt onmogelijk. elke werkdagdag 200 van deze 7710 ombouwen, zal echt niet gaan. misschien dat rebox tijdelijke krachten heeft ingehuurd om de wijziging te gaan doen, lijkt me sterk. dus ik denk dat we de eerste weken geduld moeten hebben, en of de dealers de 7710 mogen ombouwen lijkt me ook van niet. dus alles is gericht op rebox en zijn kunnen. Dit is wat ik bedoel Deze discussie had de inmporteur/vervoerder kunnen verkomen door gewoon heel simmpel automatissch een mailtje terug te sturen te sturen.(Lees mijn eerdere berichten in dit forum)Stel dat jou som juist is dan kan het zomaar zijn dat voor ik mailtje ontvang kan je 3 maanden verder zijn.Dit zeg ik omdat de importeur mijn vertelde na een telefoongesprek op een onbeschofte manier dat hun geen duizenden mailtje konden nagaan. of mijn retourformuler was ontvangen Dus gewoon wachten tot je een ons weegt,ondertussen wacht ik al 72 uur en wacht op lucht,en ik kan jullie verzekeren dat volgende week er heel veel wachtende goed kwaad zullen zijn omdat je gewoon niks hoort.
Toppers Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Mooie berekening en zeker waarheid als je het vanuit practisch oogpunt bekijkt. Maar hoe zit het nu met de hardware-update bij jouw 7710 ?, je schreef op 3 maart al op dit board; Citaat: gelukkig de kogel is door de kerk, hoop dat ik deze week de Hw mod kan laten uitvoeren. heb vanmiddag bericht gehad. tijd voor actie, en reviews over de verbetering c.q. wijziging. Bewerkt door satbird2002 (03/04/08 17:44)
Gast AVFreak Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik wil alleen maar weten of mijn retourformulier is aangekomen.
Toppers Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Sorry, laten we maar stoppen. Je uitnodiging was grootspraak. Te info, ook in de header van de posting staat duidelijk AZtv
aquasat Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Waarom gaan jullie allemaal rechtstreeks via de importeur? Krijgen jullie geen info van de dealer waar jullie het toestel gekocht hebben?
Aanbevolen berichten