puk5600 Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Op een of andere manier loopt om de paar seconden heel de cpu vol zover ik kan zien is alles afgesloten maar hij blijft continu hangen.
Ron Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Een paar leestekens en vooral een vraag zouden niet verkeerd zijn. Ron
WPW Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Processviewer, process explorer, enz... en dan kijken welk proces er 'hangt'. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast ozzo Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Heb hier iets soortgelijks. Nadat ik XP Repair Pro had geinstalleerd, stokt bij mij de muisaanwijzer af en toe een seconde of 2,3 en daarna gaat ie weer normaal verder. Ik heb via MSCONFIG alle niet noodzakelijke dingen uitgevinkt en ga kijken of dat enige oplossing bied. Ook ga ik straks proberen om een herstelpunt terug te zetten, want dat gaat op een of andere manier niet zonder foutmelding dat het niet gelukt is. Wellicht is de oplossing om dit te doen middels een herstart in veilige modus. En anders gaat er een nieuwe, verse install van XP op. Draait alles weer als vanouds ;-) Dus misschien ook de oplossing van jouw probleem ?
WPW Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Die fijne draadloze muizen (drivers) veroorzaken dit ook wel eens, vooral de BT versies. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Citaat: Die fijne draadloze muizen (drivers) Of de batterijen zijn aan het eind van het Latijn grtzzz... poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast ozzo Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Ik heb een bedraade muis, dus dat verhaal gaat niet op. Ik heb Hitman Pro ff laten draaien en hoewel ik dacht dat mijn systeem schoon was, waren er toch, behalve een aantal tracking cookies, twee dingen op mijn systeem aanwezig : Backdoor.Nucledor.101 Backdoor.Delf.aki En dat zijn natuurlijk boosdoeners eerste klas...! Ze zijn er nu af en ik denk dat ik geen probs meer heb. Ben wel benieuwd of ze mijn systeemherstel hebben beinvloed, dus dat ga ik zo nog ff proberen. Ik zou dus mijn HD maar eens scannen met de laatste versie Hitmanpro (www.hitmanpro.nl) en dan eens kijken of e,e,a, over is.
Jan Ambers Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Ik gebruik regelmatig Yahoo mail en daardoor wordt ook malware achtergelaten... Ik gebruik Spybot S&D om het op te zoeken en deleten... Zojuist nog "opnnlkk.dll" uit de system32 dir gehaald! Via Hijack gevonden dat ie gebruikt werd, en Avast zei me dat die file een trojan bevatte... Zo zie je wat je allemaal nodig hebt...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen