focus103 Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Hallo weet iemand of deze kaart bruikbaar is of kan worden gemaakt voor het ontvangen van het nederlandse paket met een C+ kaartje ? zoeken gaf geen resultaat Er staat SKY 1 op en op de achterkant p/n prd-cam3-0201 alvast bedankt Ik heb nog een plaatje geveonden en daar wordt gezecht dat het gelijk is aan een joker cam ?
focus103 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Ik heb hem maar even in mijn humax gedaan en de info opgevraagd in het info menu staat: Multi CA module (v0.77) onder de all staan MG,V1,BETA-A,IRD-A,BETA-B,IRD-B,BETA-C,NAG,IRD-C,NZ BOXKEY: D2F276423DAFAD8D
Gast aart44 Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Waarschijnlijk wel bruikbaar met een seca kaart helaas zul je nooit een update op de kaart krijgen. Dat was een aantal jaren geleden al zo dus er zal wel niets veranderd zijn. Helaas andere toepassingen zijn mij niet bekend een jaar of vijf geleden kon je er FullX TV mee ontvangen, later FreeX TV maar dat is ook voorbij.
focus103 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Oke aart44 bedankt. na dat ik wist dat het gelijk aan een joker cam was heb ik wat meer kunnen vinden en las ik al zo iets. Nu ben ik er achter dat dit v0.77 is en dat er nog een V0.78 is maar daar heb je FUN 4 of FUN 5 voor nodig ik heb zelf een FUN 2 en een FUN 6 Zou ik FUN 6 daarvoor kunnen gebruiken i.p.v. FUN 5 ?? Dan is de enige oplossing de kaart eens in de maand(denk ik) in een andere ontvanger te steken voor een update.
Johan45 Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Ik gebruik deze cam nog in combinatie met een Smarwi. De kaart krijgt dan in de SmartWi zijn maandelijkse update en de client van de Smartwi verzorgd het seca protocol in de cam. Vult u rustig aan !!!
focus103 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Geplaatst: 4 maart 2008 Bedankt Johan45 Dat wordt wel een heel ingewikkeld voor iemand die allen verstand heeft van aan en uit zetten en zappen(daar is de module van en ik zou kijken of deze nog bruikbaar was) Dan lijkt het mij gemakelijker om een andere CI module aan te schaffen (heeft iemand een idee het is voor C+)
Olie Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Als je de Diablo light neemt kun je naast Cd nog heel veel leuke dingen zien HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen