Ga naar inhoud


Vandaag zijn de Nederlanse HD dagen gestart.


Gast fullHD

Aanbevolen berichten

die zijn niet op nederland gericht hé ;),

er bestaat een versie voor belgie en nederland die ze via de kabel doorgeven en die zullen ze wss ook doorgeven op 23.5.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

ik hoop met u mee,al vrees ik ervoor.

in belgie moeten ze ook bij telenet bijbetalen voor de HD zender van prime op de HD ontvanger,

een zender die maar uitzend in 720i in HD.

kost hen 5€ extra bovenop de prijs van het prime pakket.

zijn 2 zenders prime one HD en prime sport HD.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het verslag, interessant te lezen

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Correctie:

Citaat:

Dat kost het bij de kabel namelijk ook nog niet.



Ik denk dat de huidige 19,95 méér dan genoeg is voor Film1/Sport1, incl. de 2 HD kanalen. Als ze voor het laatste een extra bedrag gaan rekenen zullen velen afhaken.
Als ik naar Film1/Sport1 kijk, dan kijk ik voornamelijk naar de HD kanalen hiervan. Momenteel heb ik dus het gevoel dat ik eigenlijk 19,95 betaal voor die 2 HD zenders (omdat ik de SD kanalen niet of nauwelijks bekijk). Die 19,95 moet dus écht niet meer worden want dan haak ík zelfs af. wink

Wat natuurlijk fantastisch zou zijn is als je je via CDS alleen op een Film1/Sport1 HD caroussel kanaal zou kunnen abonneren, zonder de normale Film1/Sport1 kanalen te moeten afnemen. En dat deze HD-zender bijv. 10 euro per maand zou moeten kosten. Gegarandeerd dat dat een best-seller wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Ik denk dat de huidige 19,95 méér dan genoeg is voor Film1/Sport1, incl. de 2 HD kanalen. Als ze voor het laatste een extra bedrag gaan rekenen zullen velen afhaken.



Als het om UPC gaat komen er twee kanalen bij en een prijsaanpassing.

Citaat:
Diederik Karsten, directeur van UPC Nederland, heeft gezegd dat er een prijsaanpassing moet komen voor het HDTV aanbod.


En daar zal hij geen prijsverlaging mee bedoelen. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En daar zal hij geen prijsverlaging mee bedoelen....

bron??


Een TV blad waaruit hier niet meer geciteerd mag worden, en dat heb ik ook niet gedaan het is mijn eigen tekst.
Lees het op die site maar na!! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Satellite Europe

Jammer dat er weer zoveel zuinige Hollandse reakties komen over dat 't veel te duur is. Sorry hoor, maar als je 'n Plasma of LCD van min. 42 inch & 'n HD receiver kunt betalen kan er niet eens 'n abo van 5 Euro (had ik zelf ook 'n beetje in gedachten) extra er vanaf? Ik zeg bewust 5 Euro, omdat je er ook al 't thema pakket erbij krijgt. Nou is 't natuurlijk wel 'n beetje koppelverkoop, maar dat maakt 't natuurlijk voor 'n hoop mensen wel iets aantrekkelijker.

 

Ik vind 't iig zeer moedig van CD aangezien de markt nog zeer klein is & de investeringen zullen voor hun behoorlijk zijn. De keuze van National Geographic & Discovery lagen voor de hand & ik kijk nu af & toe naar de Poolse NG & de Duitse Discovery in HD & ik vind de beeldkwaliteit echt geweldig. Nou is 't natuurlijk ook wel zo dat deze zenders zich echt lenen voor HD smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satellite Europe
Jammer dat er weer zoveel zuinige Hollandse reakties komen over dat 't veel te duur is.


Ik begrijp daar ook geen reet van. Een Koffieleut vindt het geen probleem dat zijn vrouw 20.000 euro aan een keuken besteedt, of er in 3 weekjes Aruba 6.000 euro doorheen draait. Op zaterdagavond 80 euro in de plaatselijke horecagelegenheid besteden is ook geen enkel probleem.

9,95 voor een paar HD kanalen (waar providers flinke investeringen voor moeten doen, bandbreedte = geld), is plotseling véél te duur.

yawnee.gif

Als je naar omringende landen kijkt wat daar gevraagd wordt voor digitale (HDTV) pakketten dan lopen we écht niet uit de pas, integendeel zelfs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Apple740

Ik denk dat de huidige 19,95 méér dan genoeg is voor Film1/Sport1, incl. de 2 HD kanalen. Als ze voor het laatste een extra bedrag gaan rekenen zullen velen afhaken.



Als het om UPC gaat komen er twee kanalen bij en een prijsaanpassing.
Citaat:
Diederik Karsten, directeur van UPC Nederland, heeft gezegd dat er een prijsaanpassing moet komen voor het HDTV aanbod.


En daar zal hij geen prijsverlaging mee bedoelen. cool


Meer (goede/zinnige) HD kanalen toevoegen en daardoor de prijs verhogen heb ik geen enkele moeite mee, lijkt me logisch ook.
Als UPC echter morgen meedeelt dat de prijs van enkel Film1/Sport1 omhoog gaat heb ik daar wat meer moeite mee. Persoonlijk vind ik die huidige 19,95 al meer dan zat, op het randje zelfs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk maak me drukker om de bitrate die Canal Digitaal zal gaan gebruiken voor het HD pakket. Als ze daarop net zo beknibbelen als op de normale zenders, dan ga ik niet aan HD via Canal Digitaal beginnen.

De DM8000 lijkt er nu eindelijk echt aan te komen. Dan pak ik die kanalen wel via Casema... Kan dan toch eindelijk samen in 1 box smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Ik persoonlijk maak me drukker om de bitrate die Canal Digitaal zal gaan gebruiken voor het HD pakket. Als ze daarop net zo beknibbelen als op de normale zenders, dan ga ik niet aan HD via Canal Digitaal beginnen.
De DM8000 lijkt er nu eindelijk echt aan te komen. Dan pak ik die kanalen wel via Casema... Kan dan toch eindelijk samen in 1 box smile


In april begint het met 1 transponder en 3 kanalen. Dat moet dus goed komen, als ze er t.z.t. maar niet meer op zetten.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...