Ga naar inhoud


up-download HELP


Gast

Aanbevolen berichten

Help !!

Ik heb al enige jaren een 3000ip, nooit problemen gehad bij het up-downloaden van settings c.q. firmware. Nu in eens (zonder aanwijsbare reden)ontvangt de laptop geen signaal meer van de ontvanger, waardoor de up-download niet start!

kabel gecontroleerd= OK. laptop config gecontroleerd=OK.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt en/of wat

zou er fout zijn.

al vast bedankt voor een reactie

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Ik weet niet wat voor up- download programma je gebruikt.

Als je een gekraakte copie ik beschuldig je nergens van, hoor) van 3000ADedit gebruikt, heb je kans dat het op de duur zo gaat, als je beschrijft.

De oplossing is dan om het originele Echoloadprogramma (zie Echostar site) te gebruiken.

Misschien helpt dit?

Gr. Opa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opa, ik gebruik SETEDIT al ruim 2 jaar (LEGAAL)en

update deze trouw (nu versie 45).

Maar ook de up-downloader van echostar zelf werkt

niet meer (blijft gewoon wachten op een signaal)

vreemd he !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo tds,

ik heb alle mogelijke snelheden geprobeerd zonder resultaat (ik ben al een paar uur aan het rommelen), maar wat bedoel je met reciver instelling ad3000 ? de software SETEDIT en de org. software van echostar is spec. voor de 3000, ik kan daar geen fijn instelling voor vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ad3000edit version 0.45.

 

Na het opwaarderen naar 0.45 werkte het bij mij ook niet meer.

 

Ik heb wat gespeeld met de instellingen in de config, o.a. de baudrate op 115000 gezet.

Ook stond de receiver verkeerd ingesteld.

in de config van ad3000edit kun nl. tussen de verschillende modellen van Echostar kiezen.

Dit stond bij mij ook verkeerd.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

TDS,

Het is opgelost, na het rommelen met mijn ird.. all-cam is op onverklaarbare wijze het PCI slot van mijn laptop open blijven staan, waardoor de com1 poort werd afgevangen en geen communicatie meer gaf, ik heb in de configuratie van de pc de PCI poort weer kunnen afsluiten, en alles draaid weer als voorheen. Enorm bedankt voor de recacties

Groeten Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...