Frank E. Geplaatst: 5 maart 2008 Geplaatst: 5 maart 2008 Ik heb recentelijk een M-vision ST5 gekocht met alle nieuwe firmware om deze hier uit te proberen. Daar ik deze ontvanger uiteindelijk zal gaan toepassen in mijn 2e woning in Frankrijk. Werkt trouwens uitstekend. In Frankrijk heb ik een schotel en DVB-T. Hier doe ik het met een DVB-T antenne. Maakt voor de M-vision ST5 niets uit, want beide mogelijkheden heeft de M-vision 5ST. Het vastleggen met een USB stick gaat perfect. En wordt prima weergegeven op TV. Maar breng je je USB stick over naar je PC dan worden de files met extensies resp ''TS'' en ''IDX'' niet herkent door windows. In mijn geval windows XP. Ondanks dat ik heel veel extra video players heb, zoals WMP, Winamp, Realplayer enz. Waarbij bovendien veel decoders en encoders. Maar files met TS en IDX werden niet herkent. Ik heb na weken zoeken op internet de oplossing gevonden door een nieuwe player: Media Player Classics te installeren in combinatie met de nieuwste codec versie van Klite Versie 365 te installeren. Nu werkt alles perfect met ondertitels en geluid. PS Netwerk door de Pc met ST5 te koppelen, heb ik nog niet uitgevoerd. Voor meer ervaring hierover houd ik me wel aanbevolen. Frank E.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen