Ga naar inhoud


overname van een irdeto kaart


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik heb een irdeto kaart 2 de hands gekocht.

Er zit een set top pakket op.

Deze is nog geldig tot jan 2009( gecontroleerd via afschrift canal ).

Mijn vraag is : kan ik nu tot +/- eind 2008 wachten met overschrijven op mijn naam.

Het overschrijvings formulier is al ingevuld en ondertekend op de datum van vandaag.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Littlesat,

 

Ik denk dat je beter kunt wachten, mijn gevoel zegt dat de kans erg groot is dat de betaalde tijd bij overgang van eigenaar op 0 gezet wordt.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb er zelf geen ervaring mee, gr.

 

 

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je maar aangeeft dat je het abonnement overneemt. Als het abonnement betaald is tot jan 2009 (zoals jij aangaf) dan krijg jij tegen die tijd een nieuwe rekening voor het daaropvolgende jaar. Wel krijg je met entreekosten te maken (19,95 of 29,95).

 

Het leuke is dat, als je beslist het basispakket te nemen, je deze kaart kan inruilen voor een seca kaart.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het overnameformulier niet wordt opgestuurd dan krijgt de vorige eigenaar het bedrag van zijn rekening afgeschreven... Vervolgens stagneerd hij dat bedrag en je kaart wordt afgesloten. Vervolgens wordt het heel moeilijk om die kaart weer aangemeld te krijgen want er zit een betalings achterstand op... Dus voor de administratie gewoon het overnameformuliertje regelen... Dat spaart een boel ellende en eventueel nieuwe aanschaf a zeventig euro voor een nieuwe kaart.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Want al we een jaar later zijn... zijn er twee personen boos omdat de administratie van CDS niet klopt. Namelijk de vorige eigenaar van de kaart die het SetTop pakket onterecht krijgt afgeschreven... en Jij omdat je kaartje vanwege wanbetaling op zwart gaat(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het overnameformulier niet opstuurt dan wordt het set top abbo van de vorige eigenaar stilzwijgend verlengd omdat hij niet af zegt... met alle gevolgen van de vorige eigenaar van dien... En probeer daarna maar eens het kaartje weer werkend te krijgen(!) Dan zie ik je weer terug op Sat4All dat CDS een slechte administratie heeft... Nu duidelijk???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als er nog (bijvoorbeeld) 11 maanden abonnement op de kaart zit zou ik nog even wachten.

Is weggegooit geld.!

 

Nee!!!! Je neemt het abonnement over. Dus als er al is betaald tot jan. 2009 dan neem je dat over en krijg je tzt een rekening. Is toch logisch als je een abonnement over neemt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...