Ga naar inhoud


overname van een irdeto kaart


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik heb een irdeto kaart 2 de hands gekocht.

Er zit een set top pakket op.

Deze is nog geldig tot jan 2009( gecontroleerd via afschrift canal ).

Mijn vraag is : kan ik nu tot +/- eind 2008 wachten met overschrijven op mijn naam.

Het overschrijvings formulier is al ingevuld en ondertekend op de datum van vandaag.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Littlesat,

 

Ik denk dat je beter kunt wachten, mijn gevoel zegt dat de kans erg groot is dat de betaalde tijd bij overgang van eigenaar op 0 gezet wordt.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb er zelf geen ervaring mee, gr.

 

 

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je maar aangeeft dat je het abonnement overneemt. Als het abonnement betaald is tot jan 2009 (zoals jij aangaf) dan krijg jij tegen die tijd een nieuwe rekening voor het daaropvolgende jaar. Wel krijg je met entreekosten te maken (19,95 of 29,95).

 

Het leuke is dat, als je beslist het basispakket te nemen, je deze kaart kan inruilen voor een seca kaart.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het overnameformulier niet wordt opgestuurd dan krijgt de vorige eigenaar het bedrag van zijn rekening afgeschreven... Vervolgens stagneerd hij dat bedrag en je kaart wordt afgesloten. Vervolgens wordt het heel moeilijk om die kaart weer aangemeld te krijgen want er zit een betalings achterstand op... Dus voor de administratie gewoon het overnameformuliertje regelen... Dat spaart een boel ellende en eventueel nieuwe aanschaf a zeventig euro voor een nieuwe kaart.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites